Gyári féktárcsával megegyező felhasználású, merev kialakítású hullámos kerületű EBC féktárcsa.
Pontosan a gyári féktárcsa helyére felszerelhető, további átalakítás vagy alkatrészek használata nélkül, az eredeti vagy annak megfelelő felfogató csavarokkal.
ABS-es motor esetében szükség lehet az ABS gyűrű átszerelése a levett féktárcsáról.
Öntisztító, könnyű, tömör féktárcsa, 100%-ban brit gyártmány, hőkezelt és edzett DB420 rozsdamentes német acél felhasználásával.
A legkönnyebb súlyú profil új Vee dizájnnal és kiváló öntisztulással.
Az ár egy darabra vonatkozik.
A kép eltérhet a terméktől.
Rendelés előtt kérem ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Új féktárcsához mindig új fékbetétet kell beszerelni, a fékbetétet a gyári anyagának megfelelőt kell használni.
EBC féktárcsák esetében csak EBC gyártmányú és új fékbetét használható (gyári előírás, a megfelelő minőség és szavatosság miatt)!!!
Felszerelés után a fékrendszer kíméletes bejáratása szükséges országúti használattal, a terhelés csak fokozatosan emelhető az első 100 kilométeren.
Felszerelés után, a fékbetétek elhelyezése előtt a tárcsa zsírtalanítása teljeskörűen szükséges.
Versenykörülmények között használt alkatrészekre garancia nem vonatkozik.
Felhasználható:
HONDA CRF 250 F 250 2023 Hátsó Jobb
HONDA CRF 250 F 250 2024 Hátsó Jobb
HONDA CRF 250 L ABS 250 2017 Hátsó Jobb
HONDA CRF 250 L ABS 250 2018 Hátsó Jobb
HONDA CRF 250 L ABS 250 2019 Hátsó Jobb
HONDA CRF 250 L ABS 250 2020 Hátsó Jobb
HONDA CRF 250 L ABS Rally 250 2017 Hátsó Jobb
HONDA CRF 250 L ABS Rally 250 2018 Hátsó Jobb
HONDA CRF 250 M 250 2014 Hátsó Jobb
HONDA CRF 250 M 250 2015 Hátsó Jobb
HONDA CRF 250 XRL 250 2015 Hátsó Jobb
HONDA CRF 250 XRL 250 2016 Hátsó Jobb
HONDA CRF 300 L ABS 300 2021 Hátsó Jobb
HONDA CRF 300 L ABS 300 2022 Hátsó Jobb
HONDA CRF 300 L Rally 300 2021 Hátsó Jobb
HONDA CRF 300 L Rally 300 2022 Hátsó Jobb