Így keressen minket:

Alkatrészbolt:

+36204275973

+3696427973

Győr, Szt. Imre út 104.

h-p: 8-17h

szo: 9-13h

 aruhaz@citybike.hu


Szerviz:

+36202611333 

(Kérjük csak javításon lévő motorok miatt és időpont egyeztetés céljából hívja!)

Szervizünk szombatonként zárva tart!


Ruházat, felszerelés, kiegészítő:

+36204567809

 aruhaz@citybike.hu


Nem találtam amit kerestem - KATT IDE

A GLS futárnál az utánvét összegét kifizetheti bankkártyával is!

Tanúsítvány

SSL Certificate

    Elindult a PONTGYŰJTÉS a weboldalunkon!

    További információkat IDE kattintva találsz.

Pontgyűjtés - törzsvásárlói kedvezmények

Sziasztok Motorosok!

Szeretnénk nektek még több kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosítani webáruházunkban, így bevezettük a CITYBIKE PONTGYŰJTÉSI RENDSZERT!

Hogyan is működik ez?

Ha regisztrált kiskereskedelmi felhasználó vagy a webáruházunkban, akkor minden ott leadott rendelés után pontokat írunk jóvá neked. Az alapértelmezett pontgyűjtési arány 2% a megrendelt termékek árának végösszegéből. (Például, ha 10 000 Ft értékben vásárolsz, akkor 200 pontot kapsz).

Ezeket a pontokat a következő vásárlásnál ,,forintosíthatod" és felhasználhatod kedvezményként (1 pont = 1 Ft). A fizetési mód kiválasztásánál fogod tudni majd kiválasztani, hogy mennyi pontot szeretnél felhasználni.

Nem vagy még regisztrált felhasználó?

Semmi gond! Amint regisztrálsz a webáruházunkba kiskereskedelmi vásárlóként, el is kezdheted a pontgyűjtést. Sőt, újonnan regisztrált vásárlóink 1000 pontot kapnak ajándékba!

Ezenkívül, ha feliratkozol hírlevelünkre, akkor +500 ajándék pontot is jóváírunk!

 

Fontos tudnivalók:

 

Van minimális rendelési összeg, hogy pontot kapjak?

Nincsen, minden megrendelt termék értékének 2%-át írjuk a pontgyűjtő számlára.

 

Mikor kapom meg a pontokat, ha vásároltam?

A kapott pontok a megrendelés lezárásakor kerülnek jóváírásra.

 

A szállítási költség összege után is kapok pontokat?

Nem, a szállítási díj összege nem adódik hozzá a végösszeghez a pontok számolásakor, csak a termékek ára.

 

Akciós termékek vásárlása után is kapok pontokat?

Nem, akciós termékek után nem írunk jóvá pontokat.

 

Mennyi ideig érvényesek a kapott pontjaim?

A pontok a jóváírástól számított 365 napig felhasználhatók.

 

Hol láthatom a pontjaimat?

Belépés után a Profilodra kattintva a Kedvezmények fül alatt láthatod az eddig összegyűjtött pontjaid összegét.

Mekkora összeget tudok kifizetni a pontjaimmal?

Megvásárolni kívánt termékek végösszegének felét lehet a rendelkezésedre álló pontokkal kifizetni. (Például: a végösszeg 2000 Ft, akkor 1000 pontot (1000 Ft) tudsz felhasználni kedvezménynek)

 

Más kedvezménnyel összevonhatóak a pontok, amikor fizetni szeretnék velük?

Nem, ha a pontjaidat használod fel fizetéskor, akkor más vásárlóhoz kötött kedvezménnyel nem vonható össze (pl. viszonteladói kedvezmény).

 

Ki tudom fizetni a szállítási költséget pontokkal?

Nem, csak a megrendelt termékeket tudod kifizetni vele.

 

Akciós terméket meg tudok vásárolni pontokkal?

Igen, akciós termékek vásárlásakor ugyanúgy a végösszeg felét ki tudod fizetni a pontjaiddal.

 

Van minimum pontmennyiség, amit fel kell használnom egy fizetésnél?

Nincsen, bármennyi pontot felhasználhatsz, amíg az meg nem haladja a termékek végösszegének felét.

 

A következő módosítási jogokat fenntartjuk:

  • Bizonyos termékeket csak pontokból lehet megvásárolni
  • Extra pontokat írunk jóvá bizonyos termékek után
  • Bizonyos termékek után nem írunk jóvá pontokat
  • Bizonyos termékek vásárlásánál nem lehet pontokat beváltani
  • A regisztráció után és a hírlevélre való feliratkozásért járó pontok számát

 

  Kérdés esetén keress minket bátran:
Adatvédelem