A csomagolás egy féktárcsára elegendő mennyiséget tartalmaz.
Elsősorban közúti használatra ajánljuk – túramotorokhoz és robogókhoz - hagyományos organikus fékbetétjeinket, melyek nedves körülmények között is megfelelő fékhatást biztosítanak.
Az utcai betétek kevésbé koptatják a tárcsákat, valamint használatukkor mindössze csekély hő termelődik.
Az organikus betétek jellemző üzemi hőmérséklete: 200°C-300°C.
Használatuk versenypályán nem ajánlott, mivel extrém igénybevételkor üvegesedés léphet fel, sportos és verseny használatra a szinteres fékbetétet javasoljuk.
A Brenta fékbetétek, fékpofák és kuplungok magas minőséget képviselnek és teljes egészében Olaszországban készülnek.
A gyártási folyamatokat a legkorszerűbb gépekkel végzik, melyek minden munkaállomását az egyik legszigorúbb német minőségbiztosítási cég felügyeli
(TÜV SÜD Automotive Gmbh).
Az alábbi motortípusokhoz megfelelő:
BS VILLA |
ZX 50 |
1993 |
- |
|
első |
|
CAGIVA |
CITY 50 |
1992 |
- |
1994 |
első |
|
GILERA |
GP800 |
2008 |
- |
|
|
hátsó |
HONDA |
GP 50 DIO |
1991 |
- |
1995 |
első |
|
HONDA |
SR 50 DIO |
1990 |
- |
|
első |
|
HONDA |
SR 50 LIFE DIO |
1994 |
- |
|
első |
|
HONDA |
STRADA 200 (Brasil) |
|
|
|
első |
|
HONDA |
SUPER DIO 50 SR |
1991 |
- |
1992 |
első |
|
HONDA |
SUPER DIO 50 ZX |
1992 |
- |
|
első |
|
HONDA |
TUR/ML 125 (Brasil) |
|
|
|
első |
|
HONDA |
XR 50 DIO BAJA |
1994 |
- |
|
első |
|
HONDA |
YUPY 50 |
1992 |
- |
|
első |
|
HONDA |
ZX 50 LIFE DIO |
1994 |
- |
|
első |
|
HONDA |
ZX DIO 50 |
1995 |
- |
|
első |
|
HSC |
HSC 01 50 |
1992 |
- |
|
első |
|
HSC |
SR 50 DIO |
1992 |
- |
|
első |
|
HSC |
ZR 50 |
1992 |
- |
|
első |
|
HSC |
ZX 50 DIO |
1992 |
- |
|
első |
|
SYM |
CINDERELLA 50 / 100 |
1999 |
- |
2000 |
első |
|
SYM |
CITY HOPPER 50 |
1999 |
- |
2002 |
első |
|
SYM |
DD 50 CITY TREK |
2002 |
- |
|
első |
|
SYM |
SUPER FANCY 50 |
1996 |
- |
2002 |
első |
|