A csomagolás egy féktárcsára elegendő mennyiséget tartalmaz.
A szinteres fékbetéteket közúti motorozáshoz sport és nagyköbcentis túramotorokhoz, versenypályára illetve dinamikus használatra javasoljuk.
A szinteres fékbetétek előnye a rövid bekopási idő, rövidebb fékút, jobb fékerő adagolhatóság, a kimagasló stabilitás és hosszú élettartam. A speciális összetételnek köszönhetően megemelkedett a súrlódási tényező, mellyel teljesen kiküszöbölték a hagyományos fékbetétekre jellemző üvegesedést, magas hőmérsékleten is.
Ezért cserébe viszont a tárcsa és a betétek is erősebben korrodálódnak, valamint használat közben nagyobb hő képződik, mely következtében a fékfolyadék sűrűbb cseréje szükséges.
A szinteres betétek jellemző üzemi hőmérséklete: 150°C-550°C, mely mutatja hogy a hagyományosnál magasabb hőmérsékletig jó fékhatást biztosít.
A Brenta fékbetétek, fékpofák és kuplungok magas minőséget képviselnek és teljes egészében Olaszországban készülnek.
A gyártási folyamatokat a legkorszerűbb gépekkel végzik, melyek minden munkaállomását az egyik legszigorúbb német minőségbiztosítási cég felügyeli (TÜV SÜD Automotive Gmbh).
Az alábbi motortípusokhoz megfelelő:
ITALJET |
JUPITER 125 |
2001 |
- |
|
|
hátsó |
ITALJET |
JUPITER 250 |
2001 |
- |
|
|
hátsó |
LINHAI |
Main Street 300 (Scooter) |
2007 |
- |
|
|
hátsó |
LINHAI |
Monarch 125 T |
2006 |
- |
|
|
hátsó |
LINHAI |
Monarch 150 T |
2006 |
- |
|
|
hátsó |
MBK |
SKYLINER 250 |
2000 |
- |
2002 |
|
hátsó |
YAMAHA |
105 CRIPTON |
1996 |
- |
1998 |
első |
|
YAMAHA |
BRONCO 225 |
1997 |
- |
|
első |
|
YAMAHA |
CELLOW 225 |
1997 |
- |
|
első |
|
YAMAHA |
TW 125 |
1998 |
- |
2002 |
első |
|
YAMAHA |
TW 125 |
2003 |
- |
|
első |
|
YAMAHA |
X-CITY 250 |
2008 |
- |
|
|
hátsó |
YAMAHA |
X-MAX 250 |
2007 |
- |
|
|
hátsó |
YAMAHA |
XT 250 X |
2008 |
- |
|
első |
|
YAMAHA |
YP 250 A MAJESTY |
2000 |
- |
|
|
hátsó |
YAMAHA |
YP 250 MAJESTY DX - ABS |
1998 |
- |
1999 |
|
hátsó |
YAMAHA |
YZF 1000 R1 |
2002 |
- |
2003 |
|
hátsó |
YAMAHA |
YZF 600 R6 |
1999 |
- |
2002 |
|
hátsó |