Gyári féktárcsával megegyező felhasználású, egyenes kerületű EBC teljesen úszó féktárcsa X széria.
Pontosan a gyári féktárcsa helyére felszerelhető, további átalakítás vagy alkatrészek használata nélkül, az eredeti vagy annak megfelelő felfogató csavarokkal.
ABS-es motor esetében szükség lehet az ABS gyűrű átszerelése a levett féktárcsáról.
Kovácsolt alumínium középső agy, nagy súrlódású kovácsolt acél fékfelülettel és erős szegecselt szerkezettel.
Az ultrakönnyű EBC Brakes X sorozatú úszó féktárcsák bevezetésük óta a világ egyik legkeresettebb, legkönnyebb és legjobb teljesítményű féktárcsájává váltak, kiküszöbölik az összes vibrációs problémát, tovább csökkentik a súlyt, mindössze hat szegecs használatával.
Ezzel a kialakítással nagyobb belülről kifelé úszó tűrést kínál, mint bármely más féktárcsa.
Ne keverje össze az úszó féktárcsákat a laza tárcsákkal vagy szegecsekkel rendelkező féktárcsákkal. Az úszó a kívülről befelé hőtágulási képességet jelent. Ez az, amit az EBC X féktárcsák biztosítanak, és egyetlen más féktárcsa sem képes erre.
Ezek a rotorok az EBC Brakes szabadalmaztatott S-Drive rendszerével vannak felszerelve.
A központi agy a fékfelülethez az EBC szabadalmaztatott SD-System™ (S-Drive rendszer) (négyzetes kialakítású) szegecseivel van rögzítve, amelyek megakadályozzák a torzulást erős fékezéskor, így ezek az eredeti tárcsák tökéletes helyettesítői.
(Az SD-Systemre NEM jellemző szegecs-zár az a kifejezés, amikor a féktárcsa erős fékezés hatására felmelegszik, és a féktárcsa érintkezik a (általában kör alakú) szegecsekkel, amelyek elválasztják a belső agyat és a külső fékfelületet. Az EBC SD-System rendszer teljesen kiküszöböli ezt a problémás területet, amely 100%-ban okozza a torzulástól és fékrezgéstől szenvedő féktárcsák meghibásodását.)
A kép eltérhet a terméktől.
Rendelés előtt kérem ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Új féktárcsához mindig új fékbetétet kell beszerelni, a fékbetétet a gyári anyagának megfelelőt kell használni.
EBC féktárcsák esetében csak EBC gyártmányú és új fékbetét használható (gyári előírás, a megfelelő minőség és szavatosság miatt)!!!
Felszerelés után a fékrendszer kíméletes bejáratása szükséges országúti használattal, a terhelés csak fokozatosan emelhető az első 100 kilométeren.
Felszerelés után, a fékbetétek elhelyezése előtt a tárcsa zsírtalanítása teljeskörűen szükséges.
Versenykörülmények között használt alkatrészekre garancia nem vonatkozik.
Felhasználható:
HONDA VFR 800 800 2006 Első
HONDA VFR 800 800 2007 Első
HONDA VFR 800 800 2008 Első
HONDA VFR 800 800 2009 Első
HONDA VFR 800 ABS 800 2002 Első Bal
HONDA VFR 800 ABS 800 2003 Első Bal
HONDA VFR 800 ABS 800 2004 Első Bal
HONDA VFR 800 ABS 800 2005 Első Bal
HONDA VFR 800 ABS 800 2006 Első Bal
HONDA VFR 800 ABS 800 2007 Első Bal
HONDA VFR 800 ABS 800 2008 Első Bal
HONDA VFR 800 ABS 800 2009 Első Bal
HONDA VFR 800 ABS 800 2010 Első Bal
HONDA VFR 800 ABS 800 2011 Első Bal
HONDA VFR 800 X ABS Crossrunner 800 2011 Első Bal/Első Jobb
HONDA VFR 800 X ABS Crossrunner 800 2012 Első Bal/Első Jobb
HONDA VFR 800 X ABS Crossrunner 800 2013 Első Bal/Első Jobb
HONDA VFR 800 X ABS Crossrunner 800 2014 Első Bal/Első Jobb
HONDA XL 1000 V ABS Varadero 1000 2007 Első Bal
HONDA XL 1000 V ABS Varadero 1000 2008 Első Bal
HONDA XL 1000 V ABS Varadero 1000 2009 Első Bal
HONDA XL 1000 V ABS Varadero 1000 2010 Első Bal
HONDA XL 1000 V ABS Varadero 1000 2011 Első Bal