Gyári féktárcsával megegyező felhasználású, hullámos kerületű EBC teljesen úszó féktárcsa X széria.
Pontosan a gyári féktárcsa helyére felszerelhető, további átalakítás vagy alkatrészek használata nélkül, az eredeti vagy annak megfelelő felfogató csavarokkal.
ABS-es motor esetében szükség lehet az ABS gyűrű átszerelése a levett féktárcsáról.
Kovácsolt alumínium középső agy, nagy súrlódású kovácsolt acél fékfelülettel és erős szegecselt szerkezettel.
A kontúros profil 7,5%-kal csökkenti a tömeget anélkül, hogy csökkentené a rotor tényleges „hűtési tömegét”.
Az ultrakönnyű EBC Brakes X sorozatú úszó féktárcsák bevezetésük óta a világ egyik legkeresettebb, legkönnyebb és legjobb teljesítményű féktárcsájává váltak, kiküszöbölik az összes vibrációs problémát, tovább csökkentik a súlyt, mindössze hat szegecs használatával.
Ezzel a kialakítással nagyobb belülről kifelé úszó tűrést kínál, mint bármely más féktárcsa.
Ne keverje össze az úszó féktárcsákat a laza tárcsákkal vagy szegecsekkel rendelkező féktárcsákkal. Az úszó a kívülről befelé hőtágulási képességet jelent. Ez az, amit az EBC X féktárcsák biztosítanak, és egyetlen más féktárcsa sem képes erre.
Ezek a rotorok az EBC Brakes szabadalmaztatott S-Drive rendszerével vannak felszerelve.
A központi agy a fékfelülethez az EBC szabadalmaztatott SD-System™ (S-Drive rendszer) (négyzetes kialakítású) szegecseivel van rögzítve, amelyek megakadályozzák a torzulást erős fékezéskor, így ezek az eredeti tárcsák tökéletes helyettesítői.
(Az SD-Systemre NEM jellemző szegecs-zár az a kifejezés, amikor a féktárcsa erős fékezés hatására felmelegszik, és a féktárcsa érintkezik a (általában kör alakú) szegecsekkel, amelyek elválasztják a belső agyat és a külső fékfelületet. Az EBC SD-System rendszer teljesen kiküszöböli ezt a problémás területet, amely 100%-ban okozza a torzulástól és fékrezgéstől szenvedő féktárcsák meghibásodását.)
A kép eltérhet a terméktől.
Rendelés előtt kérem ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Új féktárcsához mindig új fékbetétet kell beszerelni, a fékbetétet a gyári anyagának megfelelőt kell használni.
EBC féktárcsák esetében csak EBC gyártmányú és új fékbetét használható (gyári előírás, a megfelelő minőség és szavatosság miatt)!!!
Felszerelés után a fékrendszer kíméletes bejáratása szükséges országúti használattal, a terhelés csak fokozatosan emelhető az első 100 kilóméteren.
Felszerelés után, a fékbetétek elhelyezése előtt a tárcsa zsírtalanítása teljeskörűen szükséges.
Versenykörülmények között használt alkatrészekre garancia nem vonatkozik.
Felhasználható:
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2009 Első Bal/Első Jobb
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2010 Első Bal/Első Jobb
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2011 Első Bal/Első Jobb
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2012 Első Bal/Első Jobb
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2013 Első Bal/Első Jobb
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2014 Első Bal/Első Jobb
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2015 Első Bal/Első Jobb
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2016 Első Bal/Első Jobb
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade SP 1000 2014 Bal/Jobb
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade SP 1000 2015 Bal/Jobb
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade SP 1000 2016 Bal/Jobb
HONDA CBR 1000 RR Fireblade 1000 2008 Első
HONDA CBR 1000 RR Fireblade 1000 2009 Első
HONDA CBR 1000 RR Fireblade 1000 2010 Első
HONDA CBR 1000 RR Fireblade 1000 2011 Első
HONDA CBR 1000 RR Fireblade 1000 2012 Első
HONDA CBR 1000 RR Fireblade 1000 2013 Első
HONDA CBR 1000 RR Fireblade 1000 2014 Első
HONDA CBR 1000 RR Fireblade 1000 2015 Első
HONDA CBR 1000 RRS Fireblade Edition 1000 2008 Első