Gyári féktárcsával megegyező felhasználású, merev kialakítású hullámos kerületű EBC féktárcsa.
Pontosan a gyári féktárcsa helyére felszerelhető, további átalakítás vagy alkatrészek használata nélkül, az eredeti vagy annak megfelelő felfogató csavarokkal.
ABS-es motor esetében szükség lehet az ABS gyűrű átszerelése a levett féktárcsáról.
Öntisztító, könnyű, tömör féktárcsa, 100%-ban brit gyártmány, hőkezelt és edzett DB420 rozsdamentes német acél felhasználásával.
A legkönnyebb súlyú profil új Vee dizájnnal és kiváló öntisztulással.
Az ár egy darabra vonatkozik.
A kép eltérhet a terméktől.
Rendelés előtt kérem ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Új féktárcsához mindig új fékbetétet kell beszerelni, a fékbetétet a gyári anyagának megfelelőt kell használni.
EBC féktárcsák esetében csak EBC gyártmányú és új fékbetét használható (gyári előírás, a megfelelő minőség és szavatosság miatt)!!!
Felszerelés után a fékrendszer kíméletes bejáratása szükséges országúti használattal, a terhelés csak fokozatosan emelhető az első 100 kilométeren.
Felszerelés után, a fékbetétek elhelyezése előtt a tárcsa zsírtalanítása teljeskörűen szükséges.
Versenykörülmények között használt alkatrészekre garancia nem vonatkozik.
Felhasználható:
HONDA CRM 250 AR 250 1998 Hátsó
HONDA XR 250 R 250 1998 Hátsó
HONDA XR 250 R 250 1999 Hátsó
HONDA XR 250 R 250 2000 Hátsó
HONDA XR 250 R 250 2001 Hátsó
HONDA XR 250 R 250 2002 Hátsó
HONDA XR 250 R 250 2003 Hátsó
HONDA XR 250 R 250 2004 Hátsó
HONDA XR 400 R 400 1998 Hátsó
HONDA XR 400 R 400 1999 Hátsó
HONDA XR 400 R 400 2000 Hátsó
HONDA XR 400 R 400 2001 Hátsó
HONDA XR 400 R 400 2002 Hátsó
HONDA XR 400 R 400 2003 Hátsó
HONDA XR 400 R 400 2004 Hátsó
HONDA XR 600 R 600 1998 Hátsó
HONDA XR 600 R 600 1999 Hátsó
HONDA XR 600 R 600 2000 Hátsó