Így keressen minket:

Alkatrészbolt:

+36204275973

+3696427973

Győr, Szt. Imre út 104.

h-p: 8-17h

szo: 9-13h

 aruhaz@citybike.hu


Szerviz:

+36202611333 

(Kérjük csak javításon lévő motorok miatt és időpont egyeztetés céljából hívja!)

Szervizünk szombatonként zárva tart!


Ruházat, felszerelés, kiegészítő:

+36204567809

 aruhaz@citybike.hu


Nem találtam amit kerestem - KATT IDE

A GLS futárnál az utánvét összegét kifizetheti bankkártyával is!

Tanúsítvány

SSL Certificate

Szűrés

KATT IDE! Kérdésem van! Írok egy e-mailt !

Elindult a PONTGYŰJTÉS a weboldalunkon!

További információkat IDE kattintva találsz.

DID lánc 520 108 tagú VX3 X-gyűrűs (100 Le-ig)

DID lánc 520 108 tagú VX3 X-gyűrűs (100 Le-ig)
DID lánc 520 108 tagú VX3 X-gyűrűs (100 Le-ig)
A csomagolás tartalmazza az összeszereléshez szükséges láncszemet is.

5/8x1/4


X-gyűrűs lánc


max 800ccm motorokhoz ajánlott


max 100 LE-ig ajánlott


 


Rendelés előtt kérjük ellenőrizze a motorján jelenleg fent lévő lánc méretét (hosszúság, erősség).


A lánc megfelelő rögzítése patent vagy nittelő szemmel megfelelő szerszámokat és szakértelmet igényel. Beszerelése szakszervízben ajánlott.

Bővebben
Raktáron
RRP: bruttó 32 190 Ft /db 
bruttó 30 590 Ft /db
Részletek

A motor típushoz ajánlott lánc hossz a gyári áttételre vonatkozik! Amennyiben más méretű lánckerék került felszerelésre, akkor az általunk ajánlott hosszúság nem passzolhat. Rendelés előtt ellenőrizze a motoron fent lévő lánc hosszúságát (tag/szem). Amennyiben nem biztos a szükséges hosszúságban akkor rendeljen hosszabb (több tagú) láncot.

Felszerelés előtt ismét hasonlítsa össze a leszerelt és az új láncot, próbálja rá mindkét lánckerékre is.

A lánc megfelelő rögzítése patent vagy nittelő szemmel megfelelő szerszámokat és szakértelmet igényel. Beszerelése szakszervízben ajánlott.

 

Megváltoztatott hosszúságú láncot nem tudunk visszavenni!

 

A VX sorozatú lánc egy nagyszerű váltási lehetőség a gyári erősségű lánchoz képest. Ez a DID legnépszerűbb és legszélesebb körben használt láncunk mind a terepen, mind a terepmotorokon. Az 520VX3 32%-kal hosszabb láncélettartammal büszkélkedhet, mint a VO sorozat a szabadalmaztatott DID X-Ring tömítési technológia miatt, a legnagyobb és leghosszabb láncélettartamot biztosítja.

 

Felére redukált teljesítmény vesztés
(A normal “O” gyűrűs láncokhoz mérten)

 

 

A DID SZABADALMAZOTT “X” gyűrűs konstrukciója azzal, hogy el tud fordulni a felületek között és nem szorul meg, felére csökkenti a surlódást. A normál “O” gyűrűk és egyéb gyártók módosított “O” gyűrűi a súrlódás növekedésével fokozatosan befeszülnek a felületek közé, ezzel még tovább növelve a kopást. A “X” gyűrűk elfordulásának köszönhetően csökken a nyomás és minimalizálódik a teljesítményveszteség.

 

Az Egyesült Államokban a japán gyártó által regisztrált “X-gyűrű” szabadalma 1,5-2-szeres élettartamot garantál (a normál “O” gyűrűs láncokhoz viszonyítva).

 

Az “X” gyűrű négy érintkezési pontja nagymértékben megnöveli a gyűrű szigetelőképességét, így sokkal hatásosabban tudja kizárni a szennyeződéseket -a kenőanyagot pedig bent tartani- mint a többi “O” gyűrű. Az “X” gyűrűk kopásállósága és strapabírósága messze az “O” gyűrűs és a gyűrű nélküli láncok felé emelkedik.

 

 

A DID mérnökei folyamatosan fejlesztik a láncokat, hogy megfelelően tudják kezelni az óriási teljesítményt, amelyet napjaink motorkerékpárjai a láncra szabadítanak. Az új DID ZVM-X széria fejlesztésekor a “merevséget” tartották szem előtt. Hagyományos esetben a “húzószilárdsággal” jelölik a lánc teljes erősségét, bár a húzószilárdság csak egy laboratóriumi statikus mértékegység, mellyel a lánc vetemedési pontját határozzák meg. Másfelől a merevség a láncnak az a képessége, mely valójában megmutatja, hogy a lánc hogy képes elviselni azokat az erőhatásokat, melyek a való életben lépnek fel rajta motorozás közben. A megnövelt merevség tehát egyrészt jobb erőátvitelt jelent a motortól a talajig, másrészt jobban képes elviselni a terhelés alatt fellépő nyújtó erőket, és a teljesítményt, ezzel lépéselőnyhöz juttatva a nagy teljesítményű motorokat és pilótáikat.

 

Adatok
Gyártó
DID
Várható szállítás
2024.11.25
Felhasználható
max 100 Le-ig
Lánc hossza (tag)
108
Lánc mérete
520
Gumigyűrű típusa
X-gyűrűs
Cikkszám
DID520VX3108
Katalógus szerint az alábbi motorokhoz megfelelő:
APRILIA RS 125 Replica 125 1998
APRILIA RS 125 Replica 125 1999
APRILIA RS 125 Replica 125 2000
APRILIA RS 125 Replica 125 2001
APRILIA RS 125 Replica 125 2002
APRILIA RS 125 Replica 125 2003
DUCATI MONSTER 696 696 2008
DUCATI MONSTER 696 696 2009
DUCATI MONSTER 696 696 2010
DUCATI MONSTER 696 696 2011
DUCATI MONSTER 696 696 2012
DUCATI MONSTER 696 696 2013
DUCATI MONSTER 696 696 2014
DUCATI MONSTER 696 ABS 696 2010
DUCATI MONSTER 696 ABS 696 2011
DUCATI MONSTER 696 ABS 696 2012
DUCATI MONSTER 696 ABS 696 2013
DUCATI MONSTER 696 ABS 696 2014
DUCATI MONSTER 696 ABS 20th Anniversary 696 2013
DUCATI MULTISTRADA 620 620 2005
DUCATI MULTISTRADA 620 620 2006
DUCATI MULTISTRADA 620 Dark 620 2005
DUCATI MULTISTRADA 620 Dark 620 2006
GAS GAS SM 515 FSR 515 2009
HONDA CB 300 R ABS Neo Sports Cafe 300 2018
HONDA CB 300 R ABS Neo Sports Cafe 300 2019
HONDA CB 300 R ABS Neo Sports Cafe 300 2020
HONDA CBR 250 R 250 2011
HONDA CBR 250 R 250 2012
HONDA CBR 250 R 250 2013
HONDA CBR 250 R 250 2014
HONDA CBR 250 R ABS 250 2011
HONDA CBR 250 R ABS 250 2012
HONDA CBR 250 R ABS 250 2013
HONDA CBR 250 R ABS 250 2014
HONDA CBR 300 R 300 2014
HONDA CBR 300 R 300 2015
HONDA CBR 300 R 300 2016
HONDA CBR 300 R ABS 300 2014
HONDA CBR 300 R ABS 300 2015
HONDA CBR 300 R ABS 300 2016
HONDA CMX 250 C Rebel 250 1998
HONDA CMX 250 C Rebel 250 1999
HONDA FX 650 Vigor 650 1999
HONDA FX 650 Vigor 650 2000
HONDA NSR 125 R 125 1998
HONDA XR 400 R 400 1998
HONDA XR 400 R 400 1999
HONDA XR 400 R 400 2000
HONDA XR 400 R 400 2001
HONDA XR 400 R 400 2002
HONDA XR 400 R 400 2003
HONDA XR 400 R 400 2004
HUSQVARNA TE 449 449 2011
HUSQVARNA TE 449 449 2012
HUSQVARNA TE 449 449 2013
HUSQVARNA TE 511 511 2011
HUSQVARNA TE 511 511 2012
HUSQVARNA TE 511 511 2013
KAWASAKI KDX 200 200 1998
KAWASAKI KDX 200 200 1999
KAWASAKI ZX-6 R 636 Ninja 636 2003
KAWASAKI ZX-6 R 636 Ninja 636 2004
KAWASAKI ZX-6 RR 600 Ninja 600 2003
KAWASAKI ZX-6 RR 600 Ninja 600 2004
KAWASAKI ZZR 250 250 1998
KAWASAKI ZZR 250 250 1999
KAWASAKI ZZR 250 250 2000
KAWASAKI ZZR 250 250 2001
KAWASAKI ZZR 250 250 2002
KTM EXE 125 125 2000
KTM EXE 125 125 2001
KTM EXE 125 Supermoto 125 2000
KTM EXE 125 Supermoto 125 2001
KTM STING 125 125 1998
KTM STING 125 125 1999
KTM STING 125 125 2000
SUZUKI DR 350 SE 350 1998
YAMAHA WR 250 R 250 2008
YAMAHA WR 250 R 250 2009
YAMAHA WR 250 R 250 2010
YAMAHA WR 250 R 250 2011
YAMAHA WR 250 R 250 2012
YAMAHA WR 250 R 250 2013
YAMAHA WR 250 R 250 2014
YAMAHA WR 250 R 250 2015
YAMAHA WR 250 R 250 2016
YAMAHA WR 250 X 250 2008
YAMAHA WR 250 X 250 2009
YAMAHA WR 250 X 250 2010
YAMAHA WR 250 X 250 2011
YAMAHA WR 250 X 250 2012
YAMAHA WR 250 X 250 2013
YAMAHA WR 250 X 250 2014
YAMAHA WR 250 X 250 2015
YAMAHA WR 250 X 250 2015
Kérdés, érdeklődés

Kérjük írja meg kérdéseit, kéréseit ezzel vagy bármilyen más termékkel kapcsolatban. 
Adja meg a keresett alkatrész típusát, a motorkerékpárja pontos típusát, alvázszámát!

Az űrlap megnyitásához KATTINTSON IDE!