Így keressen minket:

Alkatrészbolt:

+36204275973

+3696427973

Győr, Szt. Imre út 104.

h-p: 8-17h

szo: 9-13h

 aruhaz@citybike.hu


Szerviz:

+36202611333 

(Kérjük csak javításon lévő motorok miatt és időpont egyeztetés céljából hívja!)

Szervizünk szombatonként zárva tart!


Ruházat, felszerelés, kiegészítő:

+36204567809

 aruhaz@citybike.hu


Nem találtam amit kerestem - KATT IDE

A GLS futárnál az utánvét összegét kifizetheti bankkártyával is!

Tanúsítvány

SSL Certificate

Szűrés

KATT IDE! Kérdésem van! Írok egy e-mailt !

Elindult a PONTGYŰJTÉS a weboldalunkon!

További információkat IDE kattintva találsz.

DID lánc 525 110 tagú ZVM-X2 (125LE felett) Extra erős, ARANY színű

DID lánc 525 110 tagú ZVM-X2 (125LE felett) Extra erős, ARANY színű
DID lánc 525 110 tagú ZVM-X2 (125LE felett) Extra erős, ARANY színű
A csomagolás tartalmazza az összeszereléshez szükséges láncszemet is.

X-gyűrűs


125 LE feletti motorokhoz ajánlott


max 1300 ccm motorokhoz ajánlott


 


Rendelés előtt kérjük ellenőrizze a motorján jelenleg fent lévő lánc méretét (hosszúság, erősség).


A lánc megfelelő rögzítése patent vagy nittelő szemmel megfelelő szerszámokat és szakértelmet igényel. Beszerelése szakszervízben ajánlott.

Bővebben
RRP: bruttó 57 000 Ft /db 
bruttó 54 150 Ft /db
Részletek

A motor típushoz ajánlott lánc hossz a gyári áttételre vonatkozik! Amennyiben más méretű lánckerék került felszerelésre, akkor az általunk ajánlott hosszúság nem passzolhat. Rendelés előtt ellenőrizze a motoron fent lévő lánc hosszúságát (tag/szem). Amennyiben nem biztos a szükséges hosszúságban akkor rendeljen hosszabb (több tagú) láncot.

Felszerelés előtt ismét hasonlítsa össze a leszerelt és az új láncot, próbálja rá mindkét lánckerékre is.

A lánc megfelelő rögzítése patent vagy nittelő szemmel megfelelő szerszámokat és szakértelmet igényel. Beszerelése szakszervízben ajánlott.

 

Megváltoztatott hosszúságú láncot nem tudunk visszavenni!

 

A D.I.D ZVM-X sorozat a szabadalmaztatott DID X-gyűrű tömítést használja, és nagyobb szilárdságú, mint a VX sorozat, és hatalmas nyomatékkal és lóerővel rendelkező nehézsúlyú motorkerékpárokhoz készült. Az X-Ring® csavaró hatása növeli a tömítési teljesítményt.

 

Felére redukált teljesítmény vesztés
(A normal “O” gyűrűs láncokhoz mérten)

 

 

A DID SZABADALMAZOTT “X” gyűrűs konstrukciója azzal, hogy el tud fordulni a felületek között és nem szorul meg, felére csökkenti a surlódást. A normál “O” gyűrűk és egyéb gyártók módosított “O” gyűrűi a súrlódás növekedésével fokozatosan befeszülnek a felületek közé, ezzel még tovább növelve a kopást. A “X” gyűrűk elfordulásának köszönhetően csökken a nyomás és minimalizálódik a teljesítményveszteség.

 

Az Egyesült Államokban a japán gyártó által regisztrált “X-gyűrű” szabadalma 1,5-2-szeres élettartamot garantál (a normál “O” gyűrűs láncokhoz viszonyítva).

 

Az “X” gyűrű négy érintkezési pontja nagymértékben megnöveli a gyűrű szigetelőképességét, így sokkal hatásosabban tudja kizárni a szennyeződéseket -a kenőanyagot pedig bent tartani- mint a többi “O” gyűrű. Az “X” gyűrűk kopásállósága és strapabírósága messze az “O” gyűrűs és a gyűrű nélküli láncok felé emelkedik.

 

 

A DID mérnökei folyamatosan fejlesztik a láncokat, hogy megfelelően tudják kezelni az óriási teljesítményt, amelyet napjaink motorkerékpárjai a láncra szabadítanak. Az új DID ZVM-X széria fejlesztésekor a “merevséget” tartották szem előtt. Hagyományos esetben a “húzószilárdsággal” jelölik a lánc teljes erősségét, bár a húzószilárdság csak egy laboratóriumi statikus mértékegység, mellyel a lánc vetemedési pontját határozzák meg. Másfelől a merevség a láncnak az a képessége, mely valójában megmutatja, hogy a lánc hogy képes elviselni azokat az erőhatásokat, melyek a való életben lépnek fel rajta motorozás közben. A megnövelt merevség tehát egyrészt jobb erőátvitelt jelent a motortól a talajig, másrészt jobban képes elviselni a terhelés alatt fellépő nyújtó erőket, és a teljesítményt, ezzel lépéselőnyhöz juttatva a nagy teljesítményű motorokat és pilótáikat.

 

Adatok
Gyártó
DID
Várható szállítási idő
2-3 munkanap
Felhasználható
125 LE felett
Lánc hossza (tag)
110
Lánc mérete
525
Gumigyűrű típusa
X-gyűrűs
Cikkszám
DID525ZVMX2G110
Katalógus szerint az alábbi motorokhoz megfelelő:
APRILIA RSV4 1000 RF ABS 1000 2017
APRILIA RSV4 1000 RF ABS 1000 2018
APRILIA RSV4 1000 RF ABS 1000 2019
APRILIA RSV4 1000 RR ABS 1000 2015
APRILIA RSV4 1000 RR ABS 1000 2016
APRILIA RSV4 1000 RR ABS 1000 2017
APRILIA RSV4 1000 RR ABS 1000 2018
APRILIA RSV4 1000 RR ABS 1000 2019
APRILIA RSV4 1000 RR ABS 1000 2020
APRILIA TUONO V4 1000 R 1000 2011
APRILIA TUONO V4 1000 R 1000 2012
APRILIA TUONO V4 1000 R 1000 2013
APRILIA TUONO V4 1000 R ABS APRC 1000 2014
APRILIA TUONO V4 1000 R APRC 1000 2011
APRILIA TUONO V4 1000 R APRC 1000 2012
APRILIA TUONO V4 1000 R APRC 1000 2013
APRILIA TUONO V4 1100 RR ABS 1100 2015
APRILIA TUONO V4 1100 RR ABS 1100 2016
APRILIA TUONO V4 1100 RR ABS 1100 2017
APRILIA TUONO V4 1100 RR ABS 1100 2018
APRILIA TUONO V4 1100 RR ABS 1100 2019
APRILIA TUONO V4 1100 RR ABS 1100 2020
APRILIA TUONO V4 1100 RR ABS Factory 1100 2015
APRILIA TUONO V4 1100 RR ABS Factory 1100 2016
APRILIA TUONO V4 1100 RR ABS Factory 1100 2017
APRILIA TUONO V4 1100 RR ABS Factory 1100 2018
APRILIA TUONO V4 1100 RR ABS Factory 1100 2019
APRILIA TUONO V4 1100 RR ABS Factory 1100 2020
BENELLI LEONCINO 500 ABS 500 2017
BENELLI LEONCINO 500 ABS 500 2018
BENELLI TNT 1130 1130 2004
BENELLI TNT 1130 1130 2005
BENELLI TNT 1130 1130 2006
BENELLI TNT 1130 1130 2007
BENELLI TNT 1130 Cafe Racer 1130 2005
BENELLI TNT 1130 Cafe Racer 1130 2006
BENELLI TNT 1130 Cafe Racer 1130 2007
BENELLI TNT 1130 Cafe Racer 1130 2008
BENELLI TNT 1130 Cafe Racer 1130 2009
BENELLI TNT 1130 Cafe Racer 1130 2010
BENELLI TNT 1130 Cafe Racer 1130 2011
BENELLI TNT 1130 Century Racer 1130 2011
BENELLI TNT 1130 Century Racer 1130 2012
BENELLI TNT 1130 R 1130 2013
BENELLI TNT 1130 R 1130 2014
BENELLI TNT 1130 R 1130 2015
BENELLI TNT 1130 R 1130 2016
BENELLI TNT 1130 R 160 1130 2010
BENELLI TNT 1130 R 160 1130 2011
BENELLI TNT 1130 R 160 1130 2012
BENELLI TNT 1130 Sport 1130 2005
BENELLI TNT 1130 Sport 1130 2006
BENELLI TNT 1130 Sport Evo 1130 2007
BENELLI TNT 1130 Sport Evo 1130 2008
BENELLI TNT 1130 Sport Evo 1130 2009
BENELLI TNT 1130 Sport Evo 1130 2010
BENELLI TNT 1130 Titanium 1130 2005
BENELLI TNT 1130 Titanium 1130 2006
BENELLI TNT 1130 Titanium 1130 2007
BENELLI TNT 1130 Titanium 1130 2008
BENELLI TNT 899 899 2008
BENELLI TNT 899 899 2009
BENELLI TNT 899 899 2010
BENELLI TNT 899 899 2012
BENELLI TNT 899 899 2013
BENELLI TNT 899 899 2014
BENELLI TNT 899 899 2015
BENELLI TNT 899 Cafe Racer 899 2011
BENELLI TNT 899 Century Racer 899 2011
BENELLI TNT 899 S Sport 899 2008
BENELLI TNT 899 S Sport 899 2009
BENELLI TNT 899 S Sport 899 2010
BENELLI TNT 899 S Sport 899 2011
HONDA CB 600 F (EARLY) Hornet 600 2000
HONDA CB 600 F (LATE) Hornet 600 2000
HONDA CB 600 F Hornet 600 1998
HONDA CB 600 F Hornet 600 1999
HONDA CB 600 F Hornet 600 2001
HONDA CB 600 F Hornet 600 2002
HONDA CB 600 F Hornet 600 2003
HONDA CB 600 F Hornet 600 2004
HONDA CB 600 F Hornet 600 2005
HONDA CB 600 F Hornet 600 2006
HONDA CB 600 S F2 (EARLY) Hornet S 600 2000
HONDA CB 600 S F2 (LATE) Hornet S 600 2000
HONDA CB 600 S F2 Hornet S 600 2001
HONDA CB 600 S F2 Hornet S 600 2002
HONDA CB 600 S F2 Hornet S 600 2003
HONDA VFR 800 F ABS 800 2014
HONDA VFR 800 F ABS 800 2015
HONDA VFR 800 F ABS 800 2016
HONDA VFR 800 F ABS 800 2017
HONDA VFR 800 F ABS 800 2018
HONDA VFR 800 F ABS 800 2019
HONDA VFR 800 F ABS 800 2020
HUSQVARNA NUDA 900 900 2012
HUSQVARNA NUDA 900 ABS 900 2013
HUSQVARNA NUDA 900 R 900 2012
HUSQVARNA NUDA 900 R ABS 900 2013
KAWASAKI Z 1000 1000 2007
KAWASAKI Z 1000 1000 2008
KAWASAKI Z 1000 1000 2009
KAWASAKI Z 1000 ABS 1000 2007
KAWASAKI Z 1000 ABS 1000 2008
KAWASAKI Z 1000 ABS 1000 2009
KAWASAKI ZX-10 R 1000 Ninja 1000 2004
KAWASAKI ZX-10 R 1000 Ninja 1000 2005
KAWASAKI ZX-10 R 1000 Ninja 1000 2008
KAWASAKI ZX-10 R 1000 Ninja 1000 2009
KAWASAKI ZX-10 R 1000 Ninja 1000 2010
KAWASAKI ZX-7 R Ninja 700 1998
KAWASAKI ZX-7 R Ninja 700 1999
KAWASAKI ZX-7 R Ninja 700 2000
KAWASAKI ZX-7 R Ninja 700 2001
KAWASAKI ZX-7 R Ninja 700 2002
KAWASAKI ZX-7 R Ninja 700 2003
KAWASAKI ZX-9 R Ninja Catalysator 900 2002
KAWASAKI ZX-9 R Ninja Catalysator 9 2003
SUZUKI DR 650 SE 650 1998
SUZUKI DR 650 SE 650 1999
SUZUKI DR 650 SE 650 2000
SUZUKI GSX-R 600 600 2001
SUZUKI GSX-R 600 600 2002
SUZUKI GSX-R 600 600 2003
SUZUKI GSX-R 750 750 2000
SUZUKI GSX-R 750 750 2001
SUZUKI GSX-R 750 750 2002
SUZUKI GSX-R 750 750 2003
SUZUKI GSX-R 750 750 2004
SUZUKI GSX-R 750 750 2005
SUZUKI GSX-R 750 X 750 2005
SUZUKI SV 650 650 1999
SUZUKI SV 650 650 2000
SUZUKI SV 650 650 2001
SUZUKI SV 650 650 2002
SUZUKI SV 650 650 2003
SUZUKI SV 650 650 2004
SUZUKI SV 650 650 2005
SUZUKI SV 650 650 2006
SUZUKI SV 650 650 2007
SUZUKI SV 650 650 2008
SUZUKI XF 650 Freewind 650 1998
SUZUKI XF 650 Freewind 650 1999
SUZUKI XF 650 Freewind 650 2000
SUZUKI XF 650 Freewind 650 2001
SUZUKI XF 650 Freewind 650 2002
YAMAHA MT-09 900 2014
YAMAHA MT-09 900 2015
YAMAHA MT-09 900 2016
YAMAHA MT-09 ABS 900 2014
YAMAHA MT-09 ABS 900 2015
YAMAHA MT-09 ABS 900 2016
YAMAHA MT-09 ABS 900 2017
YAMAHA MT-09 ABS 900 2018
YAMAHA MT-09 ABS 900 2019
YAMAHA MT-09 ABS 900 2020
YAMAHA MT-09 ABS Sport Tracker 900 2014
YAMAHA MT-09 ABS Sport Tracker 900 2015
YAMAHA MT-09 ABS Sport Tracker 900 2016
YAMAHA MT-09 ABS Street Rally 900 2014
YAMAHA MT-09 ABS Street Rally 900 2015
YAMAHA MT-09 ABS Street Rally 900 2016
YAMAHA MT-09 ABS Tracer 900 2015
YAMAHA MT-09 ABS Tracer 900 2016
YAMAHA MT-09 ABS Tracer 900 2017
YAMAHA MT-09 SP ABS 900 2018
YAMAHA MT-09 SP ABS 900 2019
YAMAHA MT-09 SP ABS 900 2020
YAMAHA TRX 850 850 1998
YAMAHA TRX 850 850 1999
YAMAHA XSR 900 ABS 900 2016
YAMAHA XSR 900 ABS 900 2017
YAMAHA XSR 900 ABS 900 2018
YAMAHA XSR 900 ABS 900 2019
YAMAHA XSR 900 ABS 900 2020
YAMAHA XSR 900 ABS Abarth 900 2017
Kérdés, érdeklődés

Kérjük írja meg kérdéseit, kéréseit ezzel vagy bármilyen más termékkel kapcsolatban. 
Adja meg a keresett alkatrész típusát, a motorkerékpárja pontos típusát, alvázszámát!

Az űrlap megnyitásához KATTINTSON IDE!