Így keressen minket:

Alkatrészbolt:

+36204275973

+3696427973

Győr, Szt. Imre út 104.

h-p: 8-17h

szo: 9-13h

 aruhaz@citybike.hu


Szerviz:

+36202611333 

(Kérjük csak javításon lévő motorok miatt és időpont egyeztetés céljából hívja!)

Szervizünk szombatonként zárva tart!


Ruházat, felszerelés, kiegészítő:

+36204567809

 aruhaz@citybike.hu


Nem találtam amit kerestem - KATT IDE

A GLS futárnál az utánvét összegét kifizetheti bankkártyával is!

Szűrés

KATT IDE! Kérdésem van! Írok egy e-mailt !

Elindult a PONTGYŰJTÉS a weboldalunkon!

További információkat IDE kattintva találsz.

DID lánc 428 VX X-gyűrűs (40 Le-ig)

DID lánc 428 VX X-gyűrűs (40 Le-ig)
DID lánc 428 VX X-gyűrűs (40 Le-ig)

A DID a világ egyik vezető hajtáslánc-gyártója, amely több mint 80 éve van jelen a motorkerékpár-piacon. A japán precizitás és innováció révén a láncokat világszerte a versenyzők és motorosok első számú választásaként tartják számon. Termékeik kiemelkednek a kiváló kopásállóságukkal, hosszú élettartamukkal és alacsony súrlódásukkal, amelyek hozzájárulnak a sima és hatékony erőátvitelhez.

Főbb jellemzők:
- Gyártó: DID
- Típus: VX X-gyűrűs
- A csomagolás tartalmazza az összeszereléshez szükséges láncszemet is.
- 1/2x5/16
- max. 350 ccm motorokhoz ajánlott
- max. 40 LE-ig ajánlott

Bővebben
RRP: bruttó 33 340 Ft /db 
bruttó 31 680 Ft /db
Lánc hossza (tag) :
Részletek

DID hajtásláncok – Prémium minőség és tartósság a motorkerékpárokhoz

A DID hajtásláncok a világ egyik legelismertebb motorkerékpár-láncai közé tartoznak. Innovatív technológiájuk, magas minőségük és széles választékuk miatt a motorosok és versenyzők első számú választása. Legyen szó sportmotorokról, túramotorokról, quadról vagy off-road használatról, a márka megfelelő láncot kínál minden felhasználási területre. A megfelelő méret és tömítési technológia kiválasztásával biztosítható a hosszabb élettartam, a kisebb karbantartási igény és a maximális teljesítmény.

DID láncok széles választéka – Mit jelentenek a láncméretek?

A láncok különböző méretekben és típusokban érhetők el, hogy minden motorkerékpárhoz megtalálható legyen a megfelelő hajtáslánc.

A leggyakoribb méretek és felhasználásuk:

  • 415 – Könnyű súlyú lánc kisebb teljesítményű motorokhoz, robogókhoz és minimotorokhoz.
  • 420 – Alacsony és közepes teljesítményű motorkerékpárokhoz, például 50-125 köbcentis motorokhoz.
  • 428 – Középkategóriás motorkerékpárokhoz és off-road használatra ajánlott.
  • 520 – Sportmotorokhoz és középkategóriás túramotorokhoz ideális.
  • 525 – Erősebb túramotorok és nagyobb sportmotorok számára készült.
  • 530 – Nagy teljesítményű és nehéz motorkerékpárokhoz kifejlesztett hajtáslánc.

A megfelelő méret kiválasztása kritikus a motorkerékpár teljesítményének és élettartamának szempontjából, ezért érdemes a gyártó ajánlásait követni.

A DID láncok típusai és előnyei:

A DID három fő lánckategóriát kínál, amelyeket a felhasználási mód és a tartósság igénye szerint választhatunk:

Gyűrű nélküli láncok:

- Kiváló ár-érték arány.
- Kevésbé ellenálló a kopással és a szennyeződésekkel szemben.
- Alacsony súrlódású és könnyű, így versenyzéshez ideális.

O-gyűrűs láncok

- Speciális gumitömítéssel ellátott láncszemek biztosítják a kenőanyag bent tartását.
- Hosszabb élettartam és kevesebb karbantartást igényel.
- Kisebb súrlódás, így megfelelő választás közúti motorokhoz és túramotorokhoz.

X-gyűrűs láncok

- Az X-alakú tömítés jobb kenést és kisebb súrlódást biztosít.
- Hosszabb élettartam és nagyobb terhelhetőség, ideális nagy teljesítményű motorokhoz és versenyhasználatra.
- Jobb ellenállás a szennyeződésekkel és a hőhatásokkal szemben.

DID láncok rövidítéseinek jelentése:

Ezek a különböző rövidítések jelzik a lánc típusát és jellemzőit:

  • S – Alap, gyűrű nélküli, nem tömített lánc, max. 250 ccm-es motorkerékpárokhoz.
  • NZ, NZ3 – Gyűrű nélküli, extra erős, versenyláncok. NZ - max. 100 ccm motorig, NZ3 - max. 150 ccm-es motorkerékpárokra ajánlott.
  • V (O-gyűrűs) – Klasszikus O-gyűrűs tömítés a hosszabb élettartamért, 50-125 ccm-es motorokhoz.
  • D, HD – Gyűrű nélküli, nagy terhelhetőségű, nagyobb szilárdságú láncok, max. 250 ccm-ig ajánlott a használatuk.
  • VX, VX3 – Fejlett X-gyűrűs technológia, sport- és túramotorokhoz. A VX jelöléssel ellátott termékek max. 350 ccm-ig és 40 Le-ig ajánlottak, míg a VX3 láncok max. 800 ccm-es motokerékpárokhoz használhatók biztonsággal 125 Le teljesítényig.
  • ATV – X- gyűrűs, ATV és quad modellekhez fejlesztett változat max. 600 ccm-ig.
  • ZVM-X, ZVM-X2 – X-gyűrűs, prémium kategóriás termék, versenyhasználatra és nagy teljesítményű motorokhoz.
  • DZ2 – Gyűrű nélküli, erősített, kiváló minőségű lánc max. 450 ccm-es enduro és krosszmotorokhoz.
  • ERVT, MX, ERT3 – Kifejezetten verseny- és terephasználatra fejlesztett speciális láncok kross és enduro motorokhoz.

Fontos információk a lánc kiválasztásánál:

A motor típusához ajánlott lánc hossza a gyári áttételre vonatkozik! Amennyiben más méretű lánckerék került felszerelésre, akkor az általunk ajánlott hosszúság nem passzolhat.

Rendelés előtt kérjük ellenőrizze a motorján jelenleg fent lévő lánc méretét (hosszúság, erősség). Amennyiben nem biztos a szükséges hosszúságban akkor rendeljen hosszabb (több tagú) láncot. Felszerelés előtt ismét hasonlítsa össze a leszerelt és az új láncot, próbálja rá mindkét lánckerékre is.

A lánc megfelelő rögzítése patent vagy nittelő szemmel megfelelő szerszámokat és szakértelmet igényel. Beszerelése szakszervízben ajánlott.

Megváltoztatott hosszúságú láncot nem tudunk visszavenni!

A lánc karbantartásához ajánljuk ápoló szereinket, melynek kínálata ITT található.

 

Bővebb információ a VX sorozatú láncokról:

A VX sorozatú lánc egy nagyszerű váltási lehetőség a gyári erősségű lánchoz képest. Ez a DID legnépszerűbb és legszélesebb körben használt láncunk mind a terepen, mind a terepmotorokon. A szabadalmaztatott DID X-gyűrű tömítési technológiának köszönhetően a legnagyobb és leghosszabb láncélettartamot biztosítja.

 

Felére redukált teljesítmény vesztés
(A normal “O” gyűrűs láncokhoz mérten)

 

 

A DID SZABADALMAZOTT “X” gyűrűs konstrukciója azzal, hogy el tud fordulni a felületek között és nem szorul meg, felére csökkenti a surlódást. A normál “O” gyűrűk és egyéb gyártók módosított “O” gyűrűi a súrlódás növekedésével fokozatosan befeszülnek a felületek közé, ezzel még tovább növelve a kopást. A “X” gyűrűk elfordulásának köszönhetően csökken a nyomás és minimalizálódik a teljesítményveszteség.

 

Az Egyesült Államokban a japán gyártó által regisztrált “X-gyűrű” szabadalma 1,5-2-szeres élettartamot garantál (a normál “O” gyűrűs láncokhoz viszonyítva).

 

Az “X” gyűrű négy érintkezési pontja nagymértékben megnöveli a gyűrű szigetelőképességét, így sokkal hatásosabban tudja kizárni a szennyeződéseket -a kenőanyagot pedig bent tartani- mint a többi “O” gyűrű. Az “X” gyűrűk kopásállósága és strapabírósága messze az “O” gyűrűs és a gyűrű nélküli láncok felé emelkedik.

 

 

A DID mérnökei folyamatosan fejlesztik a láncokat, hogy megfelelően tudják kezelni az óriási teljesítményt, amelyet napjaink motorkerékpárjai a láncra szabadítanak. Az új DID ZVM-X széria fejlesztésekor a “merevséget” tartották szem előtt. Hagyományos esetben a “húzószilárdsággal” jelölik a lánc teljes erősségét, bár a húzószilárdság csak egy laboratóriumi statikus mértékegység, mellyel a lánc vetemedési pontját határozzák meg. Másfelől a merevség a láncnak az a képessége, mely valójában megmutatja, hogy a lánc hogy képes elviselni azokat az erőhatásokat, melyek a való életben lépnek fel rajta motorozás közben. A megnövelt merevség tehát egyrészt jobb erőátvitelt jelent a motortól a talajig, másrészt jobban képes elviselni a terhelés alatt fellépő nyújtó erőket, és a teljesítményt, ezzel lépéselőnyhöz juttatva a nagy teljesítményű motorokat és pilótáikat.

 

Adatok
Gyártó
DID
Várható szállítási idő
2-3 munkanap
Felhasználható
max 40 Le-ig
Lánc hossza (tag)
130
Lánc mérete
428
Gumigyűrű típusa
X-gyűrűs
Cikkszám
DID428VX130FB
Katalógus szerint az alábbi motorokhoz megfelelő:
DERBI GPR 125 4V 125 2010
DERBI GPR 125 4V 125 2011
DERBI GPR 125 4V 125 2012
DERBI GPR 125 4V 125 2013
DERBI GPR 125 NUDE 125 2004
DERBI GPR 125 NUDE 125 2005
DERBI GPR 125 NUDE 125 2006
DERBI GPR 125 NUDE 125 2007
DERBI GPR 125 RACING 125 2005
DERBI GPR 125 RACING 125 2006
DERBI GPR 125 RACING 125 2007
DERBI GPR 125 RACING 125 2008
DERBI GPR 125 RACING 125 2009
DERBI MULHACEN 125 125 2007
DERBI MULHACEN 125 125 2008
DERBI MULHACEN 125 125 2009
DERBI MULHACEN 125 125 2010
DERBI MULHACEN 125 125 2011
DERBI MULHACEN 125 125 2012
DERBI MULHACEN 125 125 2013
DERBI MULHACEN 125 Cafe 125 2008
DERBI MULHACEN 125 Cafe 125 2009
DERBI MULHACEN 125 Cafe 125 2010
DERBI MULHACEN 125 Cafe 125 2011
DERBI MULHACEN 125 Cafe 125 2012
DERBI MULHACEN 125 Cafe 125 2013
DERBI SENDA 125 Terra 125 2007
DERBI SENDA 125 Terra 125 2008
DERBI SENDA 125 Terra 125 2009
DERBI SENDA 125 Terra 125 2010
DERBI SENDA 125 Terra 125 2011
DERBI SENDA 125 Terra 125 2012
DERBI SENDA 125 Terra 125 2013
DERBI SENDA 125 Terra Adventure 125 2008
DERBI SENDA 125 Terra Adventure 125 2009
DERBI SENDA 125 Terra Adventure 125 2010
DERBI SENDA 125 Terra Adventure 125 2011
DERBI SENDA 125 Terra Adventure 125 2012
DERBI SENDA 125 Terra Adventure 125 2013
HONDA XLR 125 R 125 1998
HONDA XLR 125 R 125 1999
HONDA XLR 125 R 125 2000
HONDA XLR 125 R 125 2001
HONDA XLR 125 R 125 2002
KYMCO QUANNON 125 125 2008
KYMCO QUANNON 125 125 2009
KYMCO QUANNON 125 125 2010
KYMCO QUANNON 125 125 2011
KYMCO QUANNON 125 125 2012
KYMCO QUANNON 125 125 2013
KYMCO QUANNON 125 Naked 125 2009
KYMCO QUANNON 125 Naked 125 2010
KYMCO QUANNON 125 Naked 125 2011
KYMCO QUANNON 125 Naked 125 2012
KYMCO QUANNON 125 Naked 125 2013
KYMCO QUANNON 125 Naked 125 2014
KYMCO QUANNON 125 Naked 125 2015
KYMCO QUANNON 125 Naked 125 2016
SUZUKI DR 125 SM 125 2008
SUZUKI DR 125 SM 125 2009
SUZUKI DR 125 SM 125 2010
SUZUKI DR 125 SM 125 2011
SUZUKI DR 125 SM 125 2012
SUZUKI DR 125 SM 125 2013
SUZUKI DR 125 SM 125 2014
YAMAHA YZF-R 125 ABS 125 2019
YAMAHA YZF-R 125 ABS 125 2020
YAMAHA YZF-R 125 ABS 125 2021
Kérdés, érdeklődés

Kérjük írja meg kérdéseit, kéréseit ezzel vagy bármilyen más termékkel kapcsolatban. 
Adja meg a keresett alkatrész típusát, a motorkerékpárja pontos típusát, alvázszámát!

Az űrlap megnyitásához KATTINTSON IDE!