Így keressen minket:

Alkatrészbolt:

+36204275973

+3696427973

Győr, Szt. Imre út 104.

h-p: 8-17h

szo: 9-13h

 aruhaz@citybike.hu


Szerviz:

+36202611333 

(Kérjük csak javításon lévő motorok miatt és időpont egyeztetés céljából hívja!)

Szervizünk szombatonként zárva tart!


Ruházat, felszerelés, kiegészítő:

+36204567809

 aruhaz@citybike.hu


Nem találtam amit kerestem - KATT IDE

A GLS futárnál az utánvét összegét kifizetheti bankkártyával is!

Tanúsítvány

SSL Certificate

Szűrés

KATT IDE! Kérdésem van! Írok egy e-mailt !

Elindult a PONTGYŰJTÉS a weboldalunkon!

További információkat IDE kattintva találsz.

DID lánc 530 116 ZVM-X2 (125LE felett) Extra erős

DID lánc 530 116 ZVM-X2 (125LE felett) Extra erős
DID lánc 530 116 ZVM-X2 (125LE felett) Extra erős
A csomagolás tartalmazza az összeszereléshez szükséges láncszemet is.

5/8x3/8


X-gyűrűs


max 1400 ccm motorokhoz ajánlott


125 LE feletti motoirokhoz ajánlott


 


Rendelés előtt kérjük ellenőrizze a motorján jelenleg fent lévő lánc méretét (hosszúság, erősség).


A lánc megfelelő rögzítése patent vagy nittelő szemmel megfelelő szerszámokat és szakértelmet igényel. Beszerelése szakszervízben ajánlott.

Bővebben
bruttó 68 200 Ft /db
A vásárlás után járó pontok: 1 364 Ft
Részletek

A motor típushoz ajánlott lánc hossz a gyári áttételre vonatkozik! Amennyiben más méretű lánckerék került felszerelésre, akkor az általunk ajánlott hosszúság nem passzolhat. Rendelés előtt ellenőrizze a motoron fent lévő lánc hosszúságát (tag/szem). Amennyiben nem biztos a szükséges hosszúságban akkor rendeljen hosszabb (több tagú) láncot.

Felszerelés előtt ismét hasonlítsa össze a leszerelt és az új láncot, próbálja rá mindkét lánckerékre is.

A lánc megfelelő rögzítése patent vagy nittelő szemmel megfelelő szerszámokat és szakértelmet igényel. Beszerelése szakszervízben ajánlott.

 

Megváltoztatott hosszúságú láncot nem tudunk visszavenni!

 

A D.I.D ZVM-X sorozat a szabadalmaztatott DID X-gyűrű tömítést használja, és nagyobb szilárdságú, mint a VX sorozat, és hatalmas nyomatékkal és lóerővel rendelkező nehézsúlyú motorkerékpárokhoz készült. Az X-Ring® csavaró hatása növeli a tömítési teljesítményt.

 

Felére redukált teljesítmény vesztés
(A normal “O” gyűrűs láncokhoz mérten)

 

 

A DID SZABADALMAZOTT “X” gyűrűs konstrukciója azzal, hogy el tud fordulni a felületek között és nem szorul meg, felére csökkenti a surlódást. A normál “O” gyűrűk és egyéb gyártók módosított “O” gyűrűi a súrlódás növekedésével fokozatosan befeszülnek a felületek közé, ezzel még tovább növelve a kopást. A “X” gyűrűk elfordulásának köszönhetően csökken a nyomás és minimalizálódik a teljesítményveszteség.

 

Az Egyesült Államokban a japán gyártó által regisztrált “X-gyűrű” szabadalma 1,5-2-szeres élettartamot garantál (a normál “O” gyűrűs láncokhoz viszonyítva).

 

Az “X” gyűrű négy érintkezési pontja nagymértékben megnöveli a gyűrű szigetelőképességét, így sokkal hatásosabban tudja kizárni a szennyeződéseket -a kenőanyagot pedig bent tartani- mint a többi “O” gyűrű. Az “X” gyűrűk kopásállósága és strapabírósága messze az “O” gyűrűs és a gyűrű nélküli láncok felé emelkedik.

 

 

A DID mérnökei folyamatosan fejlesztik a láncokat, hogy megfelelően tudják kezelni az óriási teljesítményt, amelyet napjaink motorkerékpárjai a láncra szabadítanak. Az új DID ZVM-X széria fejlesztésekor a “merevséget” tartották szem előtt. Hagyományos esetben a “húzószilárdsággal” jelölik a lánc teljes erősségét, bár a húzószilárdság csak egy laboratóriumi statikus mértékegység, mellyel a lánc vetemedési pontját határozzák meg. Másfelől a merevség a láncnak az a képessége, mely valójában megmutatja, hogy a lánc hogy képes elviselni azokat az erőhatásokat, melyek a való életben lépnek fel rajta motorozás közben. A megnövelt merevség tehát egyrészt jobb erőátvitelt jelent a motortól a talajig, másrészt jobban képes elviselni a terhelés alatt fellépő nyújtó erőket, és a teljesítményt, ezzel lépéselőnyhöz juttatva a nagy teljesítményű motorokat és pilótáikat.

 

Adatok
Gyártó
DID
Várható szállítási idő
2-3 munkanap
Felhasználható
125 LE felett
Lánc hossza (tag)
116
Lánc mérete
530
Gumigyűrű típusa
X-gyűrűs
Cikkszám
DID530ZVMX2116
Katalógus szerint az alábbi motorokhoz megfelelő:
DUCATI MULTISTRADA 1200 S ABS DVT Enduro 1200 2016
DUCATI MULTISTRADA 1200 S ABS DVT Enduro 1200 2017
HONDA CB 1000 R 1000 2008
HONDA CB 1000 R 1000 2009
HONDA CB 1000 R 1000 2010
HONDA CB 1000 R 1000 2011
HONDA CB 1000 R 1000 2012
HONDA CB 1000 R 1000 2013
HONDA CB 1000 R 1000 2014
HONDA CB 1000 R 1000 2015
HONDA CB 1000 R 1000 2016
HONDA CB 1000 R ABS 1000 2008
HONDA CB 1000 R ABS 1000 2009
HONDA CB 1000 R ABS 1000 2010
HONDA CB 1000 R ABS 1000 2011
HONDA CB 1000 R ABS 1000 2012
HONDA CB 1000 R ABS 1000 2013
HONDA CB 1000 R ABS 1000 2014
HONDA CB 1000 R ABS 1000 2015
HONDA CB 1000 R ABS 1000 2016
HONDA CB 1000 R ABS 1000 2017
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2009
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2010
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2011
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2012
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2013
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2014
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2015
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2016
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade SP 1000 2014
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade SP 1000 2015
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade SP 1000 2016
HONDA CBR 1000 RR Fireblade 1000 2008
HONDA CBR 1000 RR Fireblade 1000 2009
HONDA CBR 1000 RR Fireblade 1000 2010
HONDA CBR 1000 RR Fireblade 1000 2011
HONDA CBR 1000 RR Fireblade 1000 2012
HONDA CBR 1000 RR Fireblade 1000 2013
HONDA CBR 1000 RR Fireblade 1000 2014
HONDA CBR 1000 RR Fireblade 1000 2015
HONDA CBR 1000 RRS Fireblade Edition 1000 2008
HONDA VFR 800 X ABS Crossrunner 800 2011
HONDA VFR 800 X ABS Crossrunner 800 2012
HONDA VFR 800 X ABS Crossrunner 800 2013
HONDA VFR 800 X ABS Crossrunner 800 2014
HONDA VFR 800 X ABS Crossrunner 800 2015
HONDA VFR 800 X ABS Crossrunner 800 2016
HONDA VFR 800 X ABS Crossrunner 800 2017
KAWASAKI ZX-12 R Ninja 1200 2000
KAWASAKI ZX-12 R Ninja 1200 2001
KAWASAKI ZX-12 R Ninja 1200 2002
KAWASAKI ZX-12 R Ninja 1200 2003
KAWASAKI ZX-12 R Ninja 1200 2004
KAWASAKI ZX-12 R Ninja 1200 2005
KAWASAKI ZX-12 R Ninja 1200 2006
SUZUKI GSF 1200 ABS Bandit 1200 2006
SUZUKI GSF 1200 Bandit 1200 2006
SUZUKI GSF 1200 S ABS Bandit 1200 2006
SUZUKI GSF 1200 S Bandit 1200 2006
SUZUKI GSF 650 ABS Bandit 650 2005
SUZUKI GSF 650 ABS Bandit 650 2006
SUZUKI GSF 650 S ABS Bandit 650 2005
SUZUKI GSF 650 S ABS Bandit 650 2006
SUZUKI GSX 750 F 750 1998
SUZUKI GSX 750 F 750 1999
SUZUKI GSX 750 F 750 2000
SUZUKI GSX 750 F 750 2001
SUZUKI GSX 750 F 750 2002
SUZUKI GSX 750 F 750 2003
SUZUKI GSX 750 F 750 2004
SUZUKI GSX 750 F 750 2005
SUZUKI GSX 750 F 750 2006
SUZUKI VZ 800 Marauder 800 1998
SUZUKI VZ 800 Marauder 800 1999
SUZUKI VZ 800 Marauder 800 2000
SUZUKI VZ 800 Marauder 800 2001
SUZUKI VZ 800 Marauder 800 2002
SUZUKI VZ 800 Marauder 800 2003
TRIUMPH SPRINT 1050 GT ABS 1050 2013
TRIUMPH SPRINT 1050 GT ABS SE 1050 2014
TRIUMPH SPRINT 1050 GT ABS SE 1050 2015
TRIUMPH SPRINT 1050 GT ABS SE 1050 2016
TRIUMPH TIGER 900 900 1999
TRIUMPH TIGER 900 900 2000
YAMAHA FZS 1000 Fazer 1000 2001
YAMAHA FZS 1000 Fazer 1000 2002
YAMAHA FZS 1000 Fazer 1000 2003
YAMAHA FZS 1000 Fazer 1000 2004
YAMAHA FZS 1000 Fazer 1000 2005
YAMAHA FZS 1000 S Fazer 1000 2003
YAMAHA FZS 1000 S Fazer 1000 2004
YAMAHA FZS 1000 S Fazer 1000 2005
YAMAHA YZF-R1 1000 1000 2004
YAMAHA YZF-R1 1000 1000 2005
Kérdés, érdeklődés

Kérjük írja meg kérdéseit, kéréseit ezzel vagy bármilyen más termékkel kapcsolatban. 
Adja meg a keresett alkatrész típusát, a motorkerékpárja pontos típusát, alvázszámát!

Az űrlap megnyitásához KATTINTSON IDE!