Így keressen minket:

Alkatrészbolt:

+36204275973

+3696427973

Győr, Szt. Imre út 104.

h-p: 8-17h

szo: 9-13h

 aruhaz@citybike.hu


Szerviz:

+36202611333 

(Kérjük csak javításon lévő motorok miatt és időpont egyeztetés céljából hívja!)

Szervizünk szombatonként zárva tart!


Ruházat, felszerelés, kiegészítő:

+36204567809

 aruhaz@citybike.hu


Nem találtam amit kerestem - KATT IDE

A GLS futárnál az utánvét összegét kifizetheti bankkártyával is!

Tanúsítvány

SSL Certificate

Szűrés

KATT IDE! Kérdésem van! Írok egy e-mailt !

Elindult a PONTGYŰJTÉS a weboldalunkon!

További információkat IDE kattintva találsz.

DID lánc 530 118 ZVM-X2 (125LE felett) Extra erős

DID lánc 530 118 ZVM-X2 (125LE felett) Extra erős
DID lánc 530 118 ZVM-X2 (125LE felett) Extra erős
A csomagolás tartalmazza az összeszereléshez szükséges láncszemet is.

5/8x3/8


X-gyűrűs


max 1400 ccm motorokhoz ajánlott


125 LE feletti motoirokhoz ajánlott


 


Rendelés előtt kérjük ellenőrizze a motorján jelenleg fent lévő lánc méretét (hosszúság, erősség).


A lánc megfelelő rögzítése patent vagy nittelő szemmel megfelelő szerszámokat és szakértelmet igényel. Beszerelése szakszervízben ajánlott.

Bővebben
RRP: bruttó 64 800 Ft /db 
bruttó 61 560 Ft /db
Részletek

A motor típushoz ajánlott lánc hossz a gyári áttételre vonatkozik! Amennyiben más méretű lánckerék került felszerelésre, akkor az általunk ajánlott hosszúság nem passzolhat. Rendelés előtt ellenőrizze a motoron fent lévő lánc hosszúságát (tag/szem). Amennyiben nem biztos a szükséges hosszúságban akkor rendeljen hosszabb (több tagú) láncot.

Felszerelés előtt ismét hasonlítsa össze a leszerelt és az új láncot, próbálja rá mindkét lánckerékre is.

A lánc megfelelő rögzítése patent vagy nittelő szemmel megfelelő szerszámokat és szakértelmet igényel. Beszerelése szakszervízben ajánlott.

 

Megváltoztatott hosszúságú láncot nem tudunk visszavenni!

 

A D.I.D ZVM-X sorozat a szabadalmaztatott DID X-gyűrű tömítést használja, és nagyobb szilárdságú, mint a VX sorozat, és hatalmas nyomatékkal és lóerővel rendelkező nehézsúlyú motorkerékpárokhoz készült. Az X-Ring® csavaró hatása növeli a tömítési teljesítményt.

 

Felére redukált teljesítmény vesztés
(A normal “O” gyűrűs láncokhoz mérten)

 

 

A DID SZABADALMAZOTT “X” gyűrűs konstrukciója azzal, hogy el tud fordulni a felületek között és nem szorul meg, felére csökkenti a surlódást. A normál “O” gyűrűk és egyéb gyártók módosított “O” gyűrűi a súrlódás növekedésével fokozatosan befeszülnek a felületek közé, ezzel még tovább növelve a kopást. A “X” gyűrűk elfordulásának köszönhetően csökken a nyomás és minimalizálódik a teljesítményveszteség.

 

Az Egyesült Államokban a japán gyártó által regisztrált “X-gyűrű” szabadalma 1,5-2-szeres élettartamot garantál (a normál “O” gyűrűs láncokhoz viszonyítva).

 

Az “X” gyűrű négy érintkezési pontja nagymértékben megnöveli a gyűrű szigetelőképességét, így sokkal hatásosabban tudja kizárni a szennyeződéseket -a kenőanyagot pedig bent tartani- mint a többi “O” gyűrű. Az “X” gyűrűk kopásállósága és strapabírósága messze az “O” gyűrűs és a gyűrű nélküli láncok felé emelkedik.

 

 

A DID mérnökei folyamatosan fejlesztik a láncokat, hogy megfelelően tudják kezelni az óriási teljesítményt, amelyet napjaink motorkerékpárjai a láncra szabadítanak. Az új DID ZVM-X széria fejlesztésekor a “merevséget” tartották szem előtt. Hagyományos esetben a “húzószilárdsággal” jelölik a lánc teljes erősségét, bár a húzószilárdság csak egy laboratóriumi statikus mértékegység, mellyel a lánc vetemedési pontját határozzák meg. Másfelől a merevség a láncnak az a képessége, mely valójában megmutatja, hogy a lánc hogy képes elviselni azokat az erőhatásokat, melyek a való életben lépnek fel rajta motorozás közben. A megnövelt merevség tehát egyrészt jobb erőátvitelt jelent a motortól a talajig, másrészt jobban képes elviselni a terhelés alatt fellépő nyújtó erőket, és a teljesítményt, ezzel lépéselőnyhöz juttatva a nagy teljesítményű motorokat és pilótáikat.

 

Adatok
Gyártó
DID
Várható szállítási idő
2-3 munkanap
Felhasználható
125 LE felett
Lánc hossza (tag)
118
Lánc mérete
530
Gumigyűrű típusa
X-gyűrűs
Cikkszám
DID530ZVMX2X118
Katalógus szerint az alábbi motorokhoz megfelelő:
HONDA VF 750 C Magna 750 1998
HONDA VF 750 C Magna 750 1999
HONDA VF 750 C Magna 750 2000
HONDA VF 750 C Magna 750 2001
HONDA VF 750 C Magna 750 2002
SUZUKI GSF 1250 ABS Bandit 1250 2007
SUZUKI GSF 1250 ABS Bandit 1250 2008
SUZUKI GSF 1250 ABS Bandit 1250 2009
SUZUKI GSF 1250 ABS Bandit 1250 2010
SUZUKI GSF 1250 ABS Bandit 1250 2011
SUZUKI GSF 1250 ABS Bandit 1250 2012
SUZUKI GSF 1250 Bandit 1250 2007
SUZUKI GSF 1250 Bandit 1250 2008
SUZUKI GSF 1250 Bandit 1250 2009
SUZUKI GSF 1250 Bandit 1250 2010
SUZUKI GSF 1250 Bandit 1250 2011
SUZUKI GSF 1250 S ABS Bandit 1250 2007
SUZUKI GSF 1250 S ABS Bandit 1250 2008
SUZUKI GSF 1250 S ABS Bandit 1250 2009
SUZUKI GSF 1250 S ABS Bandit 1250 2010
SUZUKI GSF 1250 S ABS Bandit 1250 2011
SUZUKI GSF 1250 S ABS Bandit 1250 2012
SUZUKI GSF 1250 S ABS Bandit 1250 2013
SUZUKI GSF 1250 S ABS Bandit 1250 2014
SUZUKI GSF 1250 S ABS Bandit 1250 2015
SUZUKI GSF 1250 S ABS Bandit 1250 2016
SUZUKI GSF 1250 S Bandit 1250 2007
SUZUKI GSF 1250 S Bandit 1250 2008
SUZUKI GSF 1250 S Bandit 1250 2009
SUZUKI GSF 1250 S Bandit 1250 2010
SUZUKI GSX 600 F 600 1998
SUZUKI GSX 600 F 600 1999
SUZUKI GSX 600 F 600 2000
SUZUKI GSX 600 F 600 2001
SUZUKI GSX 600 F 600 2002
YAMAHA FZ6 600 N 600 2004
YAMAHA FZ6 600 N 600 2005
YAMAHA FZ6 600 N 600 2006
YAMAHA FZ6 600 N ABS 600 2007
YAMAHA FZ6 600 N ABS 600 2008
YAMAHA FZ6 600 NS 600 2005
YAMAHA FZ6 600 NS 600 2006
Kérdés, érdeklődés

Kérjük írja meg kérdéseit, kéréseit ezzel vagy bármilyen más termékkel kapcsolatban. 
Adja meg a keresett alkatrész típusát, a motorkerékpárja pontos típusát, alvázszámát!

Az űrlap megnyitásához KATTINTSON IDE!