Így keressen minket:

Alkatrészbolt:

+36204275973

+3696427973

Győr, Szt. Imre út 104.

h-p: 8-17h

szo: 9-13h

 aruhaz@citybike.hu


Szerviz:

+36202611333 

(Kérjük csak javításon lévő motorok miatt és időpont egyeztetés céljából hívja!)

Szervizünk szombatonként zárva tart!


Ruházat, felszerelés, kiegészítő:

+36204567809

 aruhaz@citybike.hu


Nem találtam amit kerestem - KATT IDE

A GLS futárnál az utánvét összegét kifizetheti bankkártyával is!

Tanúsítvány

SSL Certificate

Szűrés

KATT IDE! Kérdésem van! Írok egy e-mailt !

Elindult a PONTGYŰJTÉS a weboldalunkon!

További információkat IDE kattintva találsz.

DID lánc 525 116 tagú VX3 (125 Le-ig) ARANY színű

DID lánc 525 116 tagú VX3 (125 Le-ig) ARANY színű
DID lánc 525 116 tagú VX3 (125 Le-ig) ARANY színű
A csomagolás tartalmazza az összeszereléshez szükséges láncszemet is.

X-gyűrűs


max 100 LE motorokhoz ajánlott


max 1000 ccm motorokhoz ajánlott


 


Rendelés előtt kérjük ellenőrizze a motorján jelenleg fent lévő lánc méretét (hosszúság, erősség).


A lánc megfelelő rögzítése patent vagy nittelő szemmel megfelelő szerszámokat és szakértelmet igényel. Beszerelése szakszervízben ajánlott.

Bővebben
Raktáron
RRP: bruttó 42 470 Ft /db 
bruttó 40 350 Ft /db
Részletek

A motor típushoz ajánlott lánc hossz a gyári áttételre vonatkozik! Amennyiben más méretű lánckerék került felszerelésre, akkor az általunk ajánlott hosszúság nem passzolhat. Rendelés előtt ellenőrizze a motoron fent lévő lánc hosszúságát (tag/szem). Amennyiben nem biztos a szükséges hosszúságban akkor rendeljen hosszabb (több tagú) láncot.

Felszerelés előtt ismét hasonlítsa össze a leszerelt és az új láncot, próbálja rá mindkét lánckerékre is.

A lánc megfelelő rögzítése patent vagy nittelő szemmel megfelelő szerszámokat és szakértelmet igényel. Beszerelése szakszervízben ajánlott.

 

Megváltoztatott hosszúságú láncot nem tudunk visszavenni!

 

A VX sorozatú lánc egy nagyszerű váltási lehetőség a gyári erősségű lánchoz képest. Ez a DID legnépszerűbb és legszélesebb körben használt láncunk mind a terepen, mind a terepmotorokon. Az 525VX3 41%-kal hosszabb láncélettartammal büszkélkedhet, mint a VO sorozat a szabadalmaztatott DID X-Ring tömítési technológia miatt, a legnagyobb és leghosszabb láncélettartamot biztosítja.

 

Felére redukált teljesítmény vesztés
(A normal “O” gyűrűs láncokhoz mérten)

 

 

A DID SZABADALMAZOTT “X” gyűrűs konstrukciója azzal, hogy el tud fordulni a felületek között és nem szorul meg, felére csökkenti a surlódást. A normál “O” gyűrűk és egyéb gyártók módosított “O” gyűrűi a súrlódás növekedésével fokozatosan befeszülnek a felületek közé, ezzel még tovább növelve a kopást. A “X” gyűrűk elfordulásának köszönhetően csökken a nyomás és minimalizálódik a teljesítményveszteség.

 

Az Egyesült Államokban a japán gyártó által regisztrált “X-gyűrű” szabadalma 1,5-2-szeres élettartamot garantál (a normál “O” gyűrűs láncokhoz viszonyítva).

 

Az “X” gyűrű négy érintkezési pontja nagymértékben megnöveli a gyűrű szigetelőképességét, így sokkal hatásosabban tudja kizárni a szennyeződéseket -a kenőanyagot pedig bent tartani- mint a többi “O” gyűrű. Az “X” gyűrűk kopásállósága és strapabírósága messze az “O” gyűrűs és a gyűrű nélküli láncok felé emelkedik.

 

 

A DID mérnökei folyamatosan fejlesztik a láncokat, hogy megfelelően tudják kezelni az óriási teljesítményt, amelyet napjaink motorkerékpárjai a láncra szabadítanak. Az új DID ZVM-X széria fejlesztésekor a “merevséget” tartották szem előtt. Hagyományos esetben a “húzószilárdsággal” jelölik a lánc teljes erősségét, bár a húzószilárdság csak egy laboratóriumi statikus mértékegység, mellyel a lánc vetemedési pontját határozzák meg. Másfelől a merevség a láncnak az a képessége, mely valójában megmutatja, hogy a lánc hogy képes elviselni azokat az erőhatásokat, melyek a való életben lépnek fel rajta motorozás közben. A megnövelt merevség tehát egyrészt jobb erőátvitelt jelent a motortól a talajig, másrészt jobban képes elviselni a terhelés alatt fellépő nyújtó erőket, és a teljesítményt, ezzel lépéselőnyhöz juttatva a nagy teljesítményű motorokat és pilótáikat.

 

Adatok
Gyártó
DID
Várható szállítás
2024.11.25
Felhasználható
max 125 Le-ig
Lánc hossza (tag)
116
Lánc mérete
525
Gumigyűrű típusa
X-gyűrűs
Cikkszám
DID525VX3GB116
Katalógus szerint az alábbi motorokhoz megfelelő:
APRILIA SRV 850 850 2012
APRILIA SRV 850 850 2013
APRILIA SRV 850 850 2014
APRILIA SRV 850 850 2015
APRILIA SRV 850 850 2016
APRILIA SRV 850 ABS 850 2012
APRILIA SRV 850 ABS 850 2013
APRILIA SRV 850 ABS 850 2014
APRILIA SRV 850 ABS 850 2015
APRILIA SRV 850 ABS 850 2016
BENELLI 752 S ABS 752 2018
BENELLI 752 S ABS 752 2019
BENELLI 752 S ABS 752 2020
BENELLI TRK 502 X ABS 502 2017
BENELLI TRK 502 X ABS 502 2018
BENELLI TRK 502 X ABS 502 2019
BENELLI TRK 502 X ABS 502 2020
BMW F 650 GS (800cc) Twin 650 2008
BMW F 650 GS (800cc) Twin 650 2009
BMW F 650 GS (800cc) Twin 650 2010
BMW F 650 GS (800cc) Twin 650 2011
BMW F 650 GS (800cc) Twin 650 2012
BMW F 650 GS (800cc) Twin 650 2012
BMW F 650 GS (800cc) Twin 30 Years GS 650 2010
BMW F 650 GS (800cc) Twin 30 Years GS 650 2011
BMW F 650 GS (800cc) Twin Special Edition 650 2012
BMW F 650 GS (800cc) Twin Special Edition 650 2012
BMW F 650 GS ABS (800cc) Twin 650 2008
BMW F 650 GS ABS (800cc) Twin 650 2009
BMW F 650 GS ABS (800cc) Twin 650 2010
BMW F 650 GS ABS (800cc) Twin 650 2011
BMW F 650 GS ABS (800cc) Twin 650 2012
BMW F 650 GS ABS (800cc) Twin 650 2012
BMW F 650 GS ABS (800cc) Twin 30 Years GS 650 2010
BMW F 650 GS ABS (800cc) Twin 30 Years GS 650 2011
BMW F 650 GS ABS (800cc) Twin Special Edition 650 2012
BMW F 650 GS ABS (800cc) Twin Special Edition 650 2012
BMW F 700 GS ABS 700 2013
BMW F 700 GS ABS 700 2014
BMW F 700 GS ABS 700 2015
BMW F 700 GS ABS 700 2016
BMW F 700 GS ABS 700 2017
BMW F 800 GS 800 2008
BMW F 800 GS 800 2009
BMW F 800 GS 800 2010
BMW F 800 GS 800 2011
BMW F 800 GS 800 2012
BMW F 800 GS 30 Years GS 800 2010
BMW F 800 GS 30 Years GS 800 2011
BMW F 800 GS ABS 800 2008
BMW F 800 GS ABS 800 2009
BMW F 800 GS ABS 800 2010
BMW F 800 GS ABS 800 2011
BMW F 800 GS ABS 800 2012
BMW F 800 GS ABS 800 2013
BMW F 800 GS ABS 800 2014
BMW F 800 GS ABS 800 2015
BMW F 800 GS ABS 800 2016
BMW F 800 GS ABS 800 2017
BMW F 800 GS ABS 30 Years GS 800 2010
BMW F 800 GS ABS 30 Years GS 800 2011
BMW F 800 GS ABS Adventure 800 2014
BMW F 800 GS ABS Adventure 800 2015
BMW F 800 GS ABS Adventure 800 2016
BMW F 800 GS ABS Adventure 800 2017
BMW F 800 GS ABS Adventure 800 2018
BMW F 800 GS ABS Adventure 800 2019
BMW F 800 GS ABS Triple Black 800 2012
BMW F 800 GS ABS Trophy 800 2012
BMW F 800 GS ABS Trophy 800 2017
BMW F 800 GS Triple Black 800 2012
BMW F 800 GS Trophy 800 2012
HONDA CB 1000 R ABS Neo Sports Cafe 1000 2018
HONDA CBF 500 500 2004
HONDA CBF 500 500 2005
HONDA CBF 500 500 2006
HONDA CBF 500 500 2007
HONDA CBF 500 ABS 500 2004
HONDA CBF 500 ABS 500 2005
HONDA CBF 500 ABS 500 2006
HONDA CBF 500 ABS 500 2007
HONDA CBF 500 N 500 2004
HONDA CBF 500 N 500 2005
HONDA CBF 500 N 500 2006
HONDA CBF 500 N 500 2007
HONDA CBF 500 N ABS 500 2004
HONDA CBF 500 N ABS 500 2005
HONDA CBF 500 N ABS 500 2006
HONDA CBF 500 N ABS 500 2007
HONDA CBF 600 N 600 2004
HONDA CBF 600 N 600 2005
HONDA CBF 600 N 600 2006
HONDA CBF 600 N 600 2007
HONDA CBF 600 N ABS 600 2004
HONDA CBF 600 N ABS 600 2005
HONDA CBF 600 N ABS 600 2006
HONDA CBF 600 N ABS 600 2007
HONDA CBF 600 S 600 2004
HONDA CBF 600 S 600 2005
HONDA CBF 600 S 600 2006
HONDA CBF 600 S 600 2007
HONDA CBF 600 S ABS 600 2004
HONDA CBF 600 S ABS 600 2005
HONDA CBF 600 S ABS 600 2006
HONDA CBF 600 S ABS 600 2007
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2017
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2018
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade 1000 2019
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade SP 1000 2017
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade SP 1000 2018
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade SP 1000 2019
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade SP-2 1000 2017
HONDA CBR 1000 RR ABS Fireblade SP-2 1000 2018
KAWASAKI H2R 1000 Ninja 1000 2015
KAWASAKI H2R 1000 Ninja 1000 2016
KAWASAKI H2R 1000 Ninja 1000 2017
KAWASAKI H2R 1000 Ninja 1000 2018
KAWASAKI H2R 1000 Ninja 1000 2019
KAWASAKI H2R 1000 Ninja 1000 2020
KAWASAKI H2R 1000 Ninja 1000 2021
KAWASAKI H2R 1000 Ninja 1000 2022
KAWASAKI H2R 1000 Ninja 1000 2023
KAWASAKI H2R 1000 Ninja 1000 2024
SUZUKI DL 650 V-Strom 650 2004
SUZUKI DL 650 V-Strom 650 2005
SUZUKI DL 650 V-Strom 650 2006
SUZUKI DR 800 S Big 800 1998
SUZUKI DR 800 S Big 800 1999
SUZUKI GSX-R 750 750 2006
SUZUKI GSX-R 750 750 2007
SUZUKI GSX-R 750 750 2008
SUZUKI GSX-R 750 750 2009
SUZUKI GSX-R 750 750 2010
SUZUKI GSX-R 750 750 2011
SUZUKI GSX-R 750 750 2012
SUZUKI GSX-R 750 750 2013
SUZUKI GSX-R 750 750 2014
SUZUKI GSX-R 750 750 2015
SUZUKI GSX-R 750 750 2016
SUZUKI GSX-R 750 750 2017
SUZUKI GSX-S 1000 1000 2015
SUZUKI GSX-S 1000 1000 2016
SUZUKI GSX-S 1000 ABS 1000 2015
SUZUKI GSX-S 1000 ABS 1000 2016
SUZUKI GSX-S 1000 ABS 1000 2017
SUZUKI GSX-S 1000 ABS 1000 2018
SUZUKI GSX-S 1000 ABS 1000 2019
SUZUKI GSX-S 1000 ABS 1000 2020
SUZUKI GSX-S 1000 F 1000 2015
SUZUKI GSX-S 1000 F 1000 2016
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS 1000 2015
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS 1000 2016
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS 1000 2017
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS 1000 2018
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS 1000 2019
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS 1000 2020
SUZUKI GSX-S 1000 S ABS Katana 1000 2019
SUZUKI GSX-S 1000 S ABS Katana 1000 2020
TRIUMPH DAYTONA 675 675 2006
TRIUMPH DAYTONA 675 675 2007
TRIUMPH DAYTONA 675 675 2008
TRIUMPH DAYTONA 675 675 2009
TRIUMPH DAYTONA 675 675 2010
TRIUMPH DAYTONA 675 675 2011
TRIUMPH DAYTONA 675 675 2012
TRIUMPH DAYTONA 675 675 2013
TRIUMPH DAYTONA 675 675 2014
TRIUMPH DAYTONA 675 675 2015
TRIUMPH DAYTONA 675 ABS 675 2013
TRIUMPH DAYTONA 675 ABS 675 2014
TRIUMPH DAYTONA 675 ABS 675 2015
TRIUMPH DAYTONA 675 ABS 675 2016
TRIUMPH DAYTONA 675 R 675 2011
TRIUMPH DAYTONA 675 R 675 2012
TRIUMPH DAYTONA 675 R ABS 675 2013
TRIUMPH DAYTONA 675 R ABS 675 2014
TRIUMPH DAYTONA 675 R ABS 675 2015
TRIUMPH DAYTONA 675 R ABS 675 2016
YAMAHA MT-07 ABS Tracer 7 700 2020
Kérdés, érdeklődés

Kérjük írja meg kérdéseit, kéréseit ezzel vagy bármilyen más termékkel kapcsolatban. 
Adja meg a keresett alkatrész típusát, a motorkerékpárja pontos típusát, alvázszámát!

Az űrlap megnyitásához KATTINTSON IDE!