Így keressen minket:

Alkatrészbolt:

+36204275973

+3696427973

Győr, Szt. Imre út 104.

h-p: 8-17h

szo: 9-13h

 aruhaz@citybike.hu


Szerviz:

+36202611333 

(Kérjük csak javításon lévő motorok miatt és időpont egyeztetés céljából hívja!)

Szervizünk szombatonként zárva tart!


Ruházat, felszerelés, kiegészítő:

+36204567809

 aruhaz@citybike.hu


Nem találtam amit kerestem - KATT IDE

A GLS futárnál az utánvét összegét kifizetheti bankkártyával is!

Tanúsítvány

SSL Certificate

Szűrés

KATT IDE! Kérdésem van! Írok egy e-mailt !

Elindult a PONTGYŰJTÉS a weboldalunkon!

További információkat IDE kattintva találsz.

DID lánc 525 120 tagú VX3 (125 Le-ig) ARANY színű

DID lánc 525 120 tagú VX3 (125 Le-ig) ARANY színű
DID lánc 525 120 tagú VX3 (125 Le-ig) ARANY színű
A csomagolás tartalmazza az összeszereléshez szükséges láncszemet is.

X-gyűrűs


max 100 LE motorokhoz ajánlott


max 1000 ccm motorokhoz ajánlott


 


Rendelés előtt kérjük ellenőrizze a motorján jelenleg fent lévő lánc méretét (hosszúság, erősség).


A lánc megfelelő rögzítése patent vagy nittelő szemmel megfelelő szerszámokat és szakértelmet igényel. Beszerelése szakszervízben ajánlott.

Bővebben
Raktáron
RRP: bruttó 43 950 Ft /db 
bruttó 41 750 Ft /db
Részletek

A motor típushoz ajánlott lánc hossz a gyári áttételre vonatkozik! Amennyiben más méretű lánckerék került felszerelésre, akkor az általunk ajánlott hosszúság nem passzolhat. Rendelés előtt ellenőrizze a motoron fent lévő lánc hosszúságát (tag/szem). Amennyiben nem biztos a szükséges hosszúságban akkor rendeljen hosszabb (több tagú) láncot.

Felszerelés előtt ismét hasonlítsa össze a leszerelt és az új láncot, próbálja rá mindkét lánckerékre is.

A lánc megfelelő rögzítése patent vagy nittelő szemmel megfelelő szerszámokat és szakértelmet igényel. Beszerelése szakszervízben ajánlott.

 

Megváltoztatott hosszúságú láncot nem tudunk visszavenni!

 

A VX sorozatú lánc egy nagyszerű váltási lehetőség a gyári erősségű lánchoz képest. Ez a DID legnépszerűbb és legszélesebb körben használt láncunk mind a terepen, mind a terepmotorokon. Az 525VX3 41%-kal hosszabb láncélettartammal büszkélkedhet, mint a VO sorozat a szabadalmaztatott DID X-Ring tömítési technológia miatt, a legnagyobb és leghosszabb láncélettartamot biztosítja.

 

Felére redukált teljesítmény vesztés
(A normal “O” gyűrűs láncokhoz mérten)

 

 

A DID SZABADALMAZOTT “X” gyűrűs konstrukciója azzal, hogy el tud fordulni a felületek között és nem szorul meg, felére csökkenti a surlódást. A normál “O” gyűrűk és egyéb gyártók módosított “O” gyűrűi a súrlódás növekedésével fokozatosan befeszülnek a felületek közé, ezzel még tovább növelve a kopást. A “X” gyűrűk elfordulásának köszönhetően csökken a nyomás és minimalizálódik a teljesítményveszteség.

 

Az Egyesült Államokban a japán gyártó által regisztrált “X-gyűrű” szabadalma 1,5-2-szeres élettartamot garantál (a normál “O” gyűrűs láncokhoz viszonyítva).

 

Az “X” gyűrű négy érintkezési pontja nagymértékben megnöveli a gyűrű szigetelőképességét, így sokkal hatásosabban tudja kizárni a szennyeződéseket -a kenőanyagot pedig bent tartani- mint a többi “O” gyűrű. Az “X” gyűrűk kopásállósága és strapabírósága messze az “O” gyűrűs és a gyűrű nélküli láncok felé emelkedik.

 

 

A DID mérnökei folyamatosan fejlesztik a láncokat, hogy megfelelően tudják kezelni az óriási teljesítményt, amelyet napjaink motorkerékpárjai a láncra szabadítanak. Az új DID ZVM-X széria fejlesztésekor a “merevséget” tartották szem előtt. Hagyományos esetben a “húzószilárdsággal” jelölik a lánc teljes erősségét, bár a húzószilárdság csak egy laboratóriumi statikus mértékegység, mellyel a lánc vetemedési pontját határozzák meg. Másfelől a merevség a láncnak az a képessége, mely valójában megmutatja, hogy a lánc hogy képes elviselni azokat az erőhatásokat, melyek a való életben lépnek fel rajta motorozás közben. A megnövelt merevség tehát egyrészt jobb erőátvitelt jelent a motortól a talajig, másrészt jobban képes elviselni a terhelés alatt fellépő nyújtó erőket, és a teljesítményt, ezzel lépéselőnyhöz juttatva a nagy teljesítményű motorokat és pilótáikat.

 

Adatok
Gyártó
DID
Várható szállítás
2024.11.26
Felhasználható
max 125 Le-ig
Lánc hossza (tag)
120
Lánc mérete
525
Gumigyűrű típusa
X-gyűrűs
Cikkszám
DID525VX3GB120
Katalógus szerint az alábbi motorokhoz megfelelő:
BMW F 800 R 800 2012
BMW F 800 R 800 2011
BMW F 800 R Chris Pfeiffer Edition 800 2010
BMW F 800 R 800 2010
BMW F 800 R 800 2009
BMW F 800 R ABS 800 2020
BMW F 800 R ABS 800 2019
BMW F 800 R ABS 800 2019
BMW F 800 R ABS 800 2018
BMW F 800 R ABS 800 2018
BMW F 800 R ABS 800 2017
BMW F 800 R ABS 800 2017
BMW F 800 R ABS 800 2016
BMW F 800 R ABS 800 2015
BMW F 800 R ABS 800 2014
BMW F 800 R ABS 800 2013
BMW F 800 R ABS 800 2012
BMW F 800 R ABS 800 2012
BMW F 800 R ABS 800 2011
BMW F 800 R ABS Chris Pfeiffer Edition 800 2010
BMW F 800 R ABS 800 2010
BMW F 800 R ABS 800 2009
BMW S 1000 HP4 Race HP4 Race 1000 2020
BMW S 1000 HP4 Race HP4 Race 1000 2019
BMW S 1000 HP4 Race HP4 Race 1000 2018
BMW S 1000 R ABS 1000 2020
BMW S 1000 R ABS 1000 2019
BMW S 1000 R ABS 1000 2019
BMW S 1000 R ABS 1000 2018
BMW S 1000 R ABS 1000 2018
BMW S 1000 R ABS 1000 2017
BMW S 1000 R ABS 1000 2017
BMW S 1000 R ABS 1000 2016
BMW S 1000 R ABS 1000 2015
BMW S 1000 R ABS 1000 2014
BMW S 1000 RR ABS 1000 2020
BMW S 1000 RR ABS 1000 2019
BMW S 1000 RR ABS 1000 2018
BMW S 1000 RR ABS 1000 2018
BMW S 1000 RR ABS 1000 2017
BMW S 1000 RR ABS 1000 2017
BMW S 1000 RR ABS 1000 2016
BMW S 1000 RR ABS 1000 2015
HONDA VT 600 C Shadow 600 2007
HONDA VT 600 C Shadow 600 2006
HONDA VT 600 C Shadow 600 2005
HONDA VT 600 C Shadow 600 2004
HONDA VT 600 C Shadow 600 2003
HONDA VT 600 C Shadow 600 2002
HONDA VT 600 C Shadow 600 2001
HONDA VT 600 C Shadow 600 2000
HONDA VT 600 C Shadow 600 2000
HONDA VT 600 C Shadow 600 1999
HONDA VT 600 C Shadow 600 1999
HONDA VT 600 C Shadow 600 1998
HONDA VT 600 C Shadow 600 1997
HONDA VT 600 C Shadow 600 1996
HONDA VT 600 C Shadow 600 1995
HONDA VT 600 C Shadow 600 1994
HONDA VT 600 C Shadow 600 1993
HONDA VT 600 C Shadow 600 1992
HONDA VT 600 C Shadow 600 1991
HONDA VT 600 C Shadow 600 1990
HONDA VT 600 C Shadow 600 1989
HONDA VT 600 C Shadow 600 1988
HONDA VT 600 C (EARLY) Shadow 600 1998
HONDA VT 600 C (LATE) Shadow 600 1998
HONDA VT 600 CD Shadow Deluxe 600 2007
HONDA VT 600 CD Shadow Deluxe 600 2006
HONDA VT 600 CD Shadow Deluxe 600 2005
HONDA VT 600 CD Shadow Deluxe 600 2004
HONDA VT 600 CD Shadow Deluxe 600 2003
HONDA VT 600 CD Shadow Deluxe 600 2002
HONDA VT 600 CD Shadow Deluxe 600 2001
HONDA VT 600 CD Shadow Deluxe 600 2000
HONDA VT 600 CD Shadow Deluxe 600 1999
HONDA VT 600 CD Shadow Deluxe 600 1998
HONDA VT 600 CD Shadow Deluxe 600 1997
HONDA VT 600 CD Shadow Deluxe 600 1996
HONDA VT 600 CD Shadow Deluxe 600 1995
HONDA VT 600 CD Shadow Deluxe 600 1994
HONDA VT 600 CD Shadow Deluxe 600 1993
KAWASAKI H2 1000 SX ABS Ninja 1000 2020
KAWASAKI H2 1000 SX ABS Ninja 1000 2019
KAWASAKI H2 1000 SX ABS SE Ninja 1000 2018
KAWASAKI H2 1000 SX ABS Ninja 1000 2018
SUZUKI GSX-R 1000 1000 2018
SUZUKI GSX-R 1000 1000 2017
SUZUKI GSX-R 1000 ABS 1000 2021
SUZUKI GSX-R 1000 ABS 1000 2020
SUZUKI GSX-R 1000 ABS 1000 2020
SUZUKI GSX-R 1000 ABS 1000 2019
SUZUKI GSX-R 1000 ABS 1000 2017
SUZUKI GSX-R 1000 ABS 1000 2017
SUZUKI GSX-R 1000 R ABS 1000 2024
SUZUKI GSX-R 1000 R ABS 1000 2023
SUZUKI GSX-R 1000 R ABS 1000 2022
SUZUKI GSX-R 1000 R ABS 1000 2021
SUZUKI GSX-R 1000 R ABS 1000 2020
SUZUKI GSX-R 1000 R ABS 1000 2020
SUZUKI GSX-R 1000 R ABS 1000 2019
SUZUKI GSX-R 1000 R ABS 1000 2019
SUZUKI GSX-R 1000 R ABS 1000 2018
SUZUKI GSX-R 1000 R ABS 1000 2018
SUZUKI GSX-R 1000 R ABS 1000 2017
SUZUKI GSX-R 1000 R ABS 1000 2017
Kérdés, érdeklődés

Kérjük írja meg kérdéseit, kéréseit ezzel vagy bármilyen más termékkel kapcsolatban. 
Adja meg a keresett alkatrész típusát, a motorkerékpárja pontos típusát, alvázszámát!

Az űrlap megnyitásához KATTINTSON IDE!