Így keressen minket:

Alkatrészbolt:

+36204275973

+3696427973

Győr, Szt. Imre út 104.

h-p: 8-17h

szo: 9-13h

 aruhaz@citybike.hu


Szerviz:

+36202611333 

(Kérjük csak javításon lévő motorok miatt és időpont egyeztetés céljából hívja!)

Szervizünk szombatonként zárva tart!


Ruházat, felszerelés, kiegészítő:

+36204567809

 aruhaz@citybike.hu


Nem találtam amit kerestem - KATT IDE

A GLS futárnál az utánvét összegét kifizetheti bankkártyával is!

Tanúsítvány

SSL Certificate

Szűrés

KATT IDE! Kérdésem van! Írok egy e-mailt !

Elindult a PONTGYŰJTÉS a weboldalunkon!

További információkat IDE kattintva találsz.

DID lánc 525 VX3 ARANY színű (125 Le-ig)

DID lánc 525 VX3 ARANY színű (125 Le-ig)
DID lánc 525 VX3 ARANY színű (125 Le-ig)
A csomagolás tartalmazza az összeszereléshez szükséges láncszemet is.

X-gyűrűs


max 100 LE motorokhoz ajánlott


max 1000 ccm motorokhoz ajánlott


 


Rendelés előtt kérjük ellenőrizze a motorján jelenleg fent lévő lánc méretét (hosszúság, erősség).


A lánc megfelelő rögzítése patent vagy nittelő szemmel megfelelő szerszámokat és szakértelmet igényel. Beszerelése szakszervízben ajánlott.

Bővebben
RRP: bruttó 39 550 Ft /db 
bruttó 37 580 Ft /db
Részletek

A motor típushoz ajánlott lánc hossz a gyári áttételre vonatkozik! Amennyiben más méretű lánckerék került felszerelésre, akkor az általunk ajánlott hosszúság nem passzolhat. Rendelés előtt ellenőrizze a motoron fent lévő lánc hosszúságát (tag/szem). Amennyiben nem biztos a szükséges hosszúságban akkor rendeljen hosszabb (több tagú) láncot.

Felszerelés előtt ismét hasonlítsa össze a leszerelt és az új láncot, próbálja rá mindkét lánckerékre is.

A lánc megfelelő rögzítése patent vagy nittelő szemmel megfelelő szerszámokat és szakértelmet igényel. Beszerelése szakszervízben ajánlott.

 

Megváltoztatott hosszúságú láncot nem tudunk visszavenni!

 

A VX sorozatú lánc egy nagyszerű váltási lehetőség a gyári erősségű lánchoz képest. Ez a DID legnépszerűbb és legszélesebb körben használt láncunk mind a terepen, mind a terepmotorokon. Az 525VX3 41%-kal hosszabb láncélettartammal büszkélkedhet, mint a VO sorozat a szabadalmaztatott DID X-Ring tömítési technológia miatt, a legnagyobb és leghosszabb láncélettartamot biztosítja.

 

Felére redukált teljesítmény vesztés
(A normal “O” gyűrűs láncokhoz mérten)

 

 

A DID SZABADALMAZOTT “X” gyűrűs konstrukciója azzal, hogy el tud fordulni a felületek között és nem szorul meg, felére csökkenti a surlódást. A normál “O” gyűrűk és egyéb gyártók módosított “O” gyűrűi a súrlódás növekedésével fokozatosan befeszülnek a felületek közé, ezzel még tovább növelve a kopást. A “X” gyűrűk elfordulásának köszönhetően csökken a nyomás és minimalizálódik a teljesítményveszteség.

 

Az Egyesült Államokban a japán gyártó által regisztrált “X-gyűrű” szabadalma 1,5-2-szeres élettartamot garantál (a normál “O” gyűrűs láncokhoz viszonyítva).

 

Az “X” gyűrű négy érintkezési pontja nagymértékben megnöveli a gyűrű szigetelőképességét, így sokkal hatásosabban tudja kizárni a szennyeződéseket -a kenőanyagot pedig bent tartani- mint a többi “O” gyűrű. Az “X” gyűrűk kopásállósága és strapabírósága messze az “O” gyűrűs és a gyűrű nélküli láncok felé emelkedik.

 

 

A DID mérnökei folyamatosan fejlesztik a láncokat, hogy megfelelően tudják kezelni az óriási teljesítményt, amelyet napjaink motorkerékpárjai a láncra szabadítanak. Az új DID ZVM-X széria fejlesztésekor a “merevséget” tartották szem előtt. Hagyományos esetben a “húzószilárdsággal” jelölik a lánc teljes erősségét, bár a húzószilárdság csak egy laboratóriumi statikus mértékegység, mellyel a lánc vetemedési pontját határozzák meg. Másfelől a merevség a láncnak az a képessége, mely valójában megmutatja, hogy a lánc hogy képes elviselni azokat az erőhatásokat, melyek a való életben lépnek fel rajta motorozás közben. A megnövelt merevség tehát egyrészt jobb erőátvitelt jelent a motortól a talajig, másrészt jobban képes elviselni a terhelés alatt fellépő nyújtó erőket, és a teljesítményt, ezzel lépéselőnyhöz juttatva a nagy teljesítményű motorokat és pilótáikat.

 

Adatok
Gyártó
DID
Várható szállítási idő
2-3 munkanap
Felhasználható
max 125 Le-ig
Lánc hossza (tag)
108
Lánc mérete
525
Gumigyűrű típusa
X-gyűrűs
Cikkszám
DID525VX3GB108
Katalógus szerint az alábbi motorokhoz megfelelő:
APRILIA RST 1000 Mille Futura 1000 2001
APRILIA RST 1000 Mille Futura 1000 2002
APRILIA RST 1000 Mille Futura 1000 2003
APRILIA RSV 1000 Mille 1000 1998
APRILIA RSV 1000 Mille 1000 1999
APRILIA RSV 1000 Mille 1000 2000
APRILIA RSV 1000 Mille 1000 2001
APRILIA RSV 1000 Mille 1000 2002
APRILIA RSV 1000 Mille 1000 2003
APRILIA RSV 1000 R 1000 2000
APRILIA RSV 1000 R 1000 2001
APRILIA RSV 1000 R 1000 2002
APRILIA RSV 1000 SP Mille 1000 1999
APRILIA RSV4 1000 Factory 1000 2009
APRILIA RSV4 1000 Factory 1000 2010
APRILIA RSV4 1000 R 1000 2010
APRILIA RSV4 1000 R 1000 2011
APRILIA SL 1000 Falco 1000 1999
APRILIA SL 1000 Falco 1000 2000
APRILIA SL 1000 Falco 1000 2001
APRILIA SL 1000 Falco 1000 2002
APRILIA SL 1000 Falco 1000 2003
APRILIA SL 750 ABS Shiver 750 2008
APRILIA SL 750 ABS Shiver 750 2009
APRILIA SL 750 ABS Shiver 750 2010
APRILIA SL 750 ABS Shiver 750 2011
APRILIA SL 750 ABS Shiver 750 2012
APRILIA SL 750 ABS Shiver 750 2013
APRILIA SL 750 ABS Shiver 750 2014
APRILIA SL 750 ABS Shiver 750 2015
APRILIA SL 750 ABS Shiver 750 2016
APRILIA SL 750 GT ABS Shiver 750 2009
APRILIA SL 750 GT ABS Shiver 750 2010
APRILIA SL 750 GT ABS Shiver 750 2011
APRILIA SL 750 GT ABS Shiver 750 2012
APRILIA SL 750 GT Shiver 750 2009
APRILIA SL 750 GT Shiver 750 2010
APRILIA SL 750 GT Shiver 750 2011
APRILIA SL 750 GT Shiver 750 2012
APRILIA SL 750 Shiver 750 2007
APRILIA SL 750 Shiver 750 2008
APRILIA SL 750 Shiver 750 2009
APRILIA SL 750 Shiver 750 2010
APRILIA SL 750 Shiver 750 2011
APRILIA SL 750 Shiver 750 2012
APRILIA SL 750 Shiver 750 2013
APRILIA SL 750 Shiver 750 2014
APRILIA SL 750 Shiver 750 2015
APRILIA SL 750 Shiver 750 2016
APRILIA SL 900 ABS Shiver 900 2017
APRILIA SL 900 ABS Shiver 900 2018
APRILIA SL 900 ABS Shiver 900 2019
APRILIA SL 900 ABS Shiver 900 2020
APRILIA TUONO 1000 R 1000 2003
APRILIA TUONO 1000 R 1000 2004
APRILIA TUONO 1000 R 1000 2005
APRILIA TUONO 1000 R Factory 1000 2004
APRILIA TUONO 1000 R Factory 1000 2005
BENELLI BN 302 302 2014
BENELLI BN 302 302 2015
BENELLI BN 302 302 2016
BENELLI BN 302 ABS 302 2017
BENELLI BN 302 ABS 302 2018
BENELLI BN 302 ABS 302 2019
BENELLI BN 302 ABS 302 2020
BENELLI BN 302 R ABS 302 2017
BENELLI BN 302 R ABS 302 2018
BENELLI BN 302 R ABS 302 2019
BENELLI BN 302 R ABS 302 2020
BENELLI TREK 899 899 2009
BENELLI TREK 899 899 2010
BENELLI TREK 899 899 2011
BENELLI TREK 899 899 2012
DUCATI HYPERMOTARD 821 ABS 821 2013
DUCATI HYPERMOTARD 821 ABS 821 2014
DUCATI HYPERMOTARD 821 ABS 821 2015
DUCATI HYPERMOTARD 821 SP ABS 821 2013
DUCATI HYPERMOTARD 821 SP ABS 821 2014
DUCATI HYPERMOTARD 821 SP ABS 821 2015
DUCATI HYPERSTRADA 821 ABS 821 2013
DUCATI HYPERSTRADA 821 ABS 821 2014
DUCATI HYPERSTRADA 821 ABS 821 2015
HONDA CB 500 500 1998
HONDA CB 500 500 1999
HONDA CB 500 500 2000
HONDA CB 500 500 2001
HONDA CB 500 500 2002
HONDA CB 500 500 2003
HONDA CB 500 Cup 500 1999
HONDA CB 500 S 500 1998
HONDA CB 500 S 500 1999
HONDA CB 500 S 500 2000
HONDA CB 500 S 500 2001
HONDA CB 500 S 500 2002
HONDA CB 500 S 500 2003
HONDA CBR 600 F 600 1998
HONDA CBR 600 F 600 1999
HONDA CBR 600 F 600 2000
HONDA CBR 600 F 600 2002
HONDA CBR 600 F 600 2003
HONDA CBR 600 F 600 2004
HONDA CBR 600 F 600 2005
HONDA CBR 600 F 600 2006
HONDA CBR 600 F 600 2007
HONDA CBR 600 FS Sport 600 2001
HONDA CBR 600 FS Sport 600 2002
HONDA CBR 900 RR Fireblade 900 1998
HONDA CBR 900 RR Fireblade 900 1999
KAWASAKI ZR-7 700 1999
KAWASAKI ZR-7 700 2000
KAWASAKI ZR-7 700 2001
KAWASAKI ZR-7 700 2002
KAWASAKI ZR-7 700 2003
KAWASAKI ZR-7 700 2004
KAWASAKI ZR-7 S 700 2001
KAWASAKI ZR-7 S 700 2002
KAWASAKI ZR-7 S 700 2003
KAWASAKI ZR-7 S 700 2004
KAWASAKI ZR-7 S 700 2005
KAWASAKI ZX-10 R 1000 Ninja 1000 2006
KAWASAKI ZX-10 R 1000 Ninja 1000 2007
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja 600 1998
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja 600 1999
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja Catalysator 600 1998
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja Catalysator 600 1999
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja Catalysator 600 2000
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja Catalysator 600 2001
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja Catalysator 600 2002
KAWASAKI ZX-6 R 636 Ninja 636 2002
KAWASAKI ZX-7 RR Ninja 700 1998
KAWASAKI ZX-7 RR Ninja 700 1999
SUZUKI GSX-R 600 600 1998
SUZUKI GSX-R 600 600 1999
SUZUKI GSX-R 600 600 2000
SUZUKI GSX-R 750 750 1998
SUZUKI GSX-R 750 750 1999
SUZUKI SV 650 S 650 1999
SUZUKI SV 650 S 650 2000
SUZUKI SV 650 S 650 2001
SUZUKI SV 650 S 650 2002
SUZUKI SV 650 S 650 2003
SUZUKI SV 650 S 650 2004
SUZUKI SV 650 S 650 2005
SUZUKI SV 650 S 650 2006
SUZUKI SV 650 S 650 2007
SUZUKI SV 650 S 650 2008
SUZUKI SV 650 S 650 2009
SUZUKI SV 650 S 650 2010
TRIUMPH DAYTONA 600 600 2003
TRIUMPH DAYTONA 600 600 2004
TRIUMPH DAYTONA 650 650 2005
YAMAHA MT-07 700 2014
YAMAHA MT-07 700 2015
YAMAHA MT-07 700 2016
YAMAHA MT-07 ABS 700 2014
YAMAHA MT-07 ABS 700 2015
YAMAHA MT-07 ABS 700 2016
YAMAHA MT-07 ABS 700 2017
YAMAHA MT-07 ABS 700 2018
YAMAHA MT-07 ABS 700 2019
YAMAHA MT-07 ABS 700 2020
YAMAHA MT-07 ABS Moto Cage 700 2015
YAMAHA MT-07 ABS Tracer 7 700 2021
YAMAHA MT-07 ABS Tracer 7 700 2022
YAMAHA MT-07 GT ABS Tracer 7 GT 700 2021
YAMAHA MT-07 GT ABS Tracer 7 GT 700 2022
YAMAHA MT-07 Moto Cage 700 2015
YAMAHA XSR 700 ABS 700 2016
YAMAHA XSR 700 ABS 700 2017
YAMAHA XSR 700 ABS 700 2018
YAMAHA XSR 700 ABS 700 2019
YAMAHA XSR 700 ABS 700 2020
YAMAHA XSR 700 ABS X Tribute 700 2019
YAMAHA XSR 700 ABS X Tribute 700 2020
Kérdés, érdeklődés

Kérjük írja meg kérdéseit, kéréseit ezzel vagy bármilyen más termékkel kapcsolatban. 
Adja meg a keresett alkatrész típusát, a motorkerékpárja pontos típusát, alvázszámát!

Az űrlap megnyitásához KATTINTSON IDE!