A csomagolás egy féktárcsára elegendő mennyiséget tartalmaz.
Elsősorban közúti használatra ajánljuk – túramotorokhoz és robogókhoz - hagyományos organikus fékbetétjeinket, melyek nedves körülmények között is megfelelő fékhatást biztosítanak.
Az utcai betétek kevésbé koptatják a tárcsákat, valamint használatukkor mindössze csekély hő termelődik.
Az organikus betétek jellemző üzemi hőmérséklete: 200°C-300°C.
Használatuk versenypályán nem ajánlott, mivel extrém igénybevételkor üvegesedés léphet fel, sportos és verseny használatra a szinteres fékbetétet javasoljuk.
A Brenta fékbetétek, fékpofák és kuplungok magas minőséget képviselnek és teljes egészében Olaszországban készülnek.
A gyártási folyamatokat a legkorszerűbb gépekkel végzik, melyek minden munkaállomását az egyik legszigorúbb német minőségbiztosítási cég felügyeli
(TÜV SÜD Automotive Gmbh).
Az alábbi motortípusokhoz megfelelő:
HUSQVARNA |
CR 50 |
2011 |
- |
|
első |
hátsó |
HUSQVARNA |
CR 50 Senior Pro |
2005 |
- |
|
|
hátsó |
HUSQVARNA |
SM 50 |
2011 |
- |
|
első |
hátsó |
KTM |
50 Supermoto |
2006 |
- |
|
első |
hátsó |
KTM |
50 SX Pro Senior LC |
2002 |
- |
2003 |
első |
|
KTM |
50 SX Pro Senior LC (12” F/wheel) |
2004 |
- |
2011 |
első |
hátsó |
KTM |
50 SX Senior Adventure |
2002 |
- |
2007 |
első |
|
KTM |
65 SX |
2004 |
- |
2008 |
|
hátsó |
KTM |
CR 50 Senior Pro |
2005 |
- |
|
|
hátsó |
LEM |
CX 2/3 |
|
|
|
első |
hátsó |
LEM |
R2/R3 (Hydraulic System) |
2003 |
- |
2005 |
első |
hátsó |
LEM |
RX 2/3 |
|
|
|
első |
hátsó |
LEM |
RX 65 |
|
|
|
első |
hátsó |
POLINI |
X1R/X3R H20 50 |
|
- |
|
első |
hátsó |
TOMOS |
MC 50 Senior |
2005 |
- |
|
első |
hátsó |