Ajándékötletek

Így keressen minket:

Alkatrészbolt:

+3620/427-5-973

Győr, Szt. Imre út 104.

h-p: 8-17h

szo: 9-13h

 aruhaz@citybike.hu


Szerviz:

+3620/26-11-333 

(Kérjük csak javításon lévő motorok miatt és időpont egyeztetés céljából hívja!)

Szervizünk szombatonként zárva tart!


Ruházat, felszerelés, kiegészítő:

+3620/45678-0-9

Győr, Szt. Imre út 69/B

h-p: 8-17h

szo: 9-13h

 aruhaz@citybike.hu


Nem találtam amit kerestem - KATT IDE

A GLS futárnál az utánvét összegét kifizetheti bankkártyával is !

Edenred kártya elfogadás Győr

Regisztráció

Kereskedők, szervizek, szerelők, szakemberek

FIGYELEM!

Partnerek jelentkezését várjuk, akik az áruházunkban található termékekkel dolgoznak, felhasználják, értékesítik.

Kínálunk:

- nagy számú, gyakran használatos alkatrészt - raktárról

- kedvező viszonteladói árakat

- azonnali kedvezményt

- kényelmes rendelést

- szakmai hátteret

Mielőbb felvesszük Önnel a kapcsolatot, regisztráljuk és így már árakkal együtt böngészhet termékeink között.

Tanúsítvány

SSL Certificate

Csomagszállítás a GLS-el

ÚJDONSÁG! GLS csomagpont és GLS csomagautomata!

 

Válasszon az Ön számára megfelelő lehetőségek közül:

- GLS futár: a futár a feladás követő munkanapon a megadott címre viszi a csomagot, lehet ez a munkahelye vagy az otthona. Figyelem! Munkaidőben szállít: kb 8-16 óra között!

- GLS csomagpont: kérje a csomagot egy rugalmas felvételi helyre, ami lehet az Ön közelében egy kisbolt, kocsma, lottózó. Figyelem! A csomagot 5 napon belül át kell venni!

- GLS csomagautomata: szinte 0-24 h elérhető átvételi hely, 5 napig vár itt a csomag. Figyelem! Ha utánvéttel kérte a csomagot,  itt csak bankkártyával tud fizetni!

 

Mikor érkezik meg a csomagom?
Magyarországon a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra a csomag. A GLS hétfőtől péntekig munkaidőben szállít.

 

Csomagkeresés

 

Mi történik, ha nem tartózkodom otthon a kiszállítás időpontjában?
Ha a címzett az első kiszállításnál nem tartózkodik a megadott címen, akkor a futár értesítőt hagy, és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a depóba a csomagot.

Az értesítőben megtalálja a csomagszámot és a GLS elérhetőségét. Ha felveszi a kapcsolatot telefonon vagy írásban a GLS-sel, azonnal egyeztetheti a következő kiszállítást. Ha a feladó a csomagfeladásnál megrendelte a FlexDeliveryService szolgáltatást, számos kézbesítési mód közül választhat a Kézbesítési Rendelkezés online felületen.

Ha az utolsó kiszállítás is sikertelen, a csomag visszakerül a feladóhoz.

 

Ritkán vagyok otthon. Hogyan tudom átvenni a csomagot?
Megrendelésnél kérheti a munkahelyére is a csomagszállítást vagy ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot (az Ön meghatalmazása alapján). De közvetlenül kérheti csomagját GLS CsomagPontba vagy GLS Automatába is, mint alternatív kézbesítési címre.

 

A GLS átadja a szomszédnak is a csomagot?
Szóbeli vagy írásbeli meghatalmazás esetén a futár megkísérli a szomszédnak átadni a csomagot, aki természetesen aláírással igazolja a csomag átvételét. A futár értesítőt hagy Önnek, amiben értesíti, hogy melyik szomszéd vette át a csomagot. Ha a GLS a csomagfeladásnál kapott e-mail címet és/vagy mobilszámot a feladótól (az Ön beleegyezésével), a GLS tájékoztatja Önt a kiszállítás időpontjáról és egyéb adatokról.

 

A GLS átviszi a csomagot GLS CsomagPontba vagy GLS Automatába is?
Igen.

Ha sem Ön, sem a szomszéd nem tudja átvenni a csomagot, bizonyos esetekben lehetősége van átirányítani a csomagot egy GLS CsomagPontba vagy GLS Automatába.

Ha a feladó megrendelte a FlexDeliveryService szolgáltatást, a GLS küld Önnek egy SMS-t vagy e-mailt, a GLS Delivery Manager honlap elérhetőségével. Ezen keresztül választhat különböző kézbesítési lehetőségek közül - többek között kérheti a GLS CsomagPontba vagy GLS Automatába történő átirányítást is. Az átirányítást követő 5 munkanapon belül átveheti a csomagot a kiválasztott GLS CsomagPontban vagy GLS Automatában.

Figyelem: GLS CsomagPontban a csomagot csak érvényes személyi okmányokkal veheti át!

 

Hol találom a legközelebbi GLS CsomagPontot vagy GLS Automatát?
A GLS CsomagPont és GLS Automata keresővel egyszerűen megnézheti, hol van a legközelebbi GLS CsomagPont vagy Automata.

GLS CsomagPont és Automata keresés

 

Más is átveheti a csomagot a GLS CsomagPontban?
Igen. Érvényes, írásos meghatalmazással más is átveheti a csomagot, amely tartalmazza az Ön nevét és címét, valamint az átvevő nevét és címét. A meghatalmazott személynek rendelkeznie kell érvényes személyi okmánnyal.

 

Más is átveheti a csomagomat GLS Automatából?
Igen. Önnek csak át kell adnia az átvevő személy részére a csomagszámot és rekesz kinyitásához szükséges hozzáférési kódot.

 

Nem érkezett meg a csomagom. Mit tehetek?
Először kérjük, ellenőrizze az online csomagkeresőben a csomagja státuszát. Ezt a csomagszám ismeretében teheti meg, ha ismeri azt – ha nem, kérjük, a feladót kérdezze meg. Lehet, hogy nem tartózkodott otthon, amikor a futár kiszállította a csomagot, ezért kérjük, nézze meg, kapott-e értesítőt. Az értesítőből megtudja, hol van a csomagja – pl. a szomszédja vette át vagy visszakerült a GLS depóba. Az értesítőn megtalálja továbbá a csomagszámot is, amellyel használhatja a csomagkeresési funkciót. Ha a feladó megrendelte a csomaghoz a FlexDeliveryService szolgáltatást is, e-mail értesítőt is küldünk Önnek. Az üzenet tartalmaz egy linket, ahol online kiválaszthatja a következő kézbesítési lehetőséget.

Ha a csomagkeresés nem hoz eredményt, telefonon vagy írásban is érdeklődhet. Kérjük, hívja a címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálatot a (+36 29) 886 700 telefonszámon. A csomagszám segít a konkrét ügy megválaszolásában, kérjük, ha lehet, adja meg kollégánknak.

 

Utánvétösszeget lehet-e bankkártyával rendezni?
Igen, lehet bankkártyával vagy hitelkártyával fizetni a GLS futárnál lévő mobilterminálon keresztül.

Továbbá: a bankkártyás fizetés jelenleg több GLS CsomagPontban megoldott.

 

Sérülten érkezett a csomag. Mit tudok tenni?
A GLS csak abban az esetben fogad el reklamációt, ha a csomagon külsérelmi nyom látható, pl. kiszakadt a doboz.

Ha bármilyen sérülést talál a csomagoláson, kérjük, az átvételnél ellenőrizze a csomag tartalmát. A futár kárjegyzőkönyvet vesz fel a csomagátadásnál.

Amennyiben megsérült vagy elveszett a csomagja, kérjük, töltse ki a megfelelő űrlapot:

Reklamáció

 

Nem találok választ a kérdésemre. Hol kaphatok további információt?
A GLS a címzettek részére külön ügyfélszolgálatot tart fenn. Kérjük, hívja a (+36 29) 886 700 telefonszámot.