A csomagolás egy féktárcsára elegendő mennyiséget tartalmaz.
A szinteres fékbetéteket közúti motorozáshoz sport és nagyköbcentis túramotorokhoz, versenypályára illetve dinamikus használatra javasoljuk.
A szinteres fékbetétek előnye a rövid bekopási idő, rövidebb fékút, jobb fékerő adagolhatóság, a kimagasló stabilitás és hosszú élettartam. A speciális összetételnek köszönhetően megemelkedett a súrlódási tényező, mellyel teljesen kiküszöbölték a hagyományos fékbetétekre jellemző üvegesedést, magas hőmérsékleten is.
Ezért cserébe viszont a tárcsa és a betétek is erősebben korrodálódnak, valamint használat közben nagyobb hő képződik, mely következtében a fékfolyadék sűrűbb cseréje szükséges.
A szinteres betétek jellemző üzemi hőmérséklete: 150°C-550°C, mely mutatja hogy a hagyományosnál magasabb hőmérsékletig jó fékhatást biztosít.
A Brenta fékbetétek, fékpofák és kuplungok magas minőséget képviselnek és teljes egészében Olaszországban készülnek.
A gyártási folyamatokat a legkorszerűbb gépekkel végzik, melyek minden munkaállomását az egyik legszigorúbb német minőségbiztosítási cég felügyeli (TÜV SÜD Automotive Gmbh).
Az alábbi motortípusokhoz megfelelő:
BETA |
ALP 125 4 T |
06 |
|
08 |
|
hátsó |
BETA |
ALP 200 4T |
06 |
- |
08 |
|
hátsó |
BETA |
ALP 350 4.0 |
04 |
|
|
|
hátsó |
BETA |
MOTARD 350 4.0 |
04 |
|
08 |
|
hátsó |
BETA |
REV 3 125 |
06 |
- |
08 |
|
hátsó |
BETA |
RR 125 4T |
05 |
- |
06 |
|
hátsó |
BETA |
RR 125 4T RE |
08 |
|
|
|
hátsó |
BETA |
RR 125 ENDURO 4T EU3 |
08 |
|
|
|
hátsó |
BETA |
RR 125 ENDURO EU3 |
07 |
|
|
|
hátsó |
BETA |
RR 125 MOTARD 4T EU3 |
08 |
|
|
|
hátsó |
BETA |
RR 125 MOTARD EU3 |
07 |
|
|
|
hátsó |
BETA |
RR 50 SUPERMOTARD |
08 |
|
|
|
hátsó |
BETA |
RR 50 SUPERMOTARD ALU |
04 |
|
|
|
hátsó |
BETA |
RR 50 ENDURO |
05 |
|
|
|
hátsó |
BETA |
URBAN 125 |
08 |
|
|
|
hátsó |
BETA |
URBAN 200 |
08 |
|
|
|
hátsó |