A csomagolás egy féktárcsára elegendő mennyiséget tartalmaz.
A kerámia fékbetéteket kizárólag zárt pályán való használatra ajánljuk sport- és versenymotorokhoz.
A kerámia fékbetétek előnye a rövid bekopási idő, rövidebb fékút, jobb fékerő adagolhatóség és kimagasló stabilitás. A speciális összetételnek köszönhetően megemelkedett a súrlódási tényező, mellyel teljesen kiküszübölték a hagyományos fékbetétekre jellemző üvegesedést extrém igénybevétel esetén is. Ennek következményeképp a tárcsa és a betétek erősebben korrodálódnak, valamint használat közben nagyobb hő képződik, ezért a fékfolyadék sűrűbb cseréje szükséges (javasolt a DOT 5.1-es fékfolyadék használata).
A kerámia betétek üzemi hőmérséklete: 15°C-750°C.
A Brenta fékbetétek, fékpofák és kuplungok a legmagasabb minőséget képviselik és teljes egészükben Olaszországban készülnek. A gyártási folyamatokat a legkorszerűbb gépekkel végzik, melyek minden munkaállomását az egyik legszigorúbb német minőségbiztosítási cég felügyeli (TÜV SÜD Automotive Gmbh).
A KERÁMIA BETÉTEK NEM RENDELKEZNEK HOMOLOGIZÁCIÓVAL, HASZNÁLATUK KÖZÚTON NEM JAVALLOTT, KIZÁRÓLAG ZÁRT VERSENYPÁLYÁRA KORLÁTOZÓDIK!
A következő motorokhoz használható:
APRILIA |
ETV 1000 CAPONORD / RALLY RAID |
2001 |
- |
|
első |
|
APRILIA |
MOTO 650 6.5 |
1995 |
- |
1999 |
első |
|
APRILIA |
PEGASO 600 |
1990 |
- |
|
első |
|
APRILIA |
PEGASO 650 |
1996 |
- |
2000 |
első |
|
APRILIA |
PEGASO 650 TRAIL |
2007 |
- |
|
első |
|
APRILIA |
PEGASO 650 / I.E. |
2001 |
- |
2004 |
első |
|
APRILIA |
RS 125 EXTREMA - REPLICA |
1998 |
- |
1999 |
első |
|
APRILIA |
STARCK 650 |
1996 |
- |
|
első |
|
BMW |
C 600 SPORT |
2012 |
- |
|
első |
hátsó |
BMW |
C 650 GT |
2012 |
- |
|
első |
hátsó |
BMW |
C1 125 Scooter |
2000 |
- |
2003 |
első |
|
BMW |
C1 200 Scooter |
2001 |
- |
2003 |
első |
|
BMW |
F 650 / 650 ST |
1994 |
- |
2000 |
első |
|
BMW |
F 650 GS / CS |
2001 |
- |
|
első |
|
BMW |
F 650 SCARVER |
2002 |
- |
|
első |
|
BMW |
F800 GS |
2008 |
- |
|
első |
|
BMW |
G 650 X Challenge / X Country |
2007 |
- |
|
első |
|
BMW |
G650 GS |
2011 |
- |
|
első |
|
BMW |
HP2 Enduro 1200 |
2007 |
- |
|
első |
|
DUCATI |
DIAVEL 1200 |
2011 |
- |
|
|
hátsó |
DUCATI |
DIAVEL 1200 |
2011 |
- |
|
|
hátsó |
DUCATI |
GT 1000 |
2006 |
- |
2007 |
első |
|
DUCATI |
PAUL SMART 1000 Limited Edition |
2007 |
- |
|
első |
|
DUCATI |
SPORT 1000 |
2006 |
- |
|
első |
|
DUCATI |
Sportclassic GT 1000 / SPORT 1000S / Touring |
2008 |
- |
|
első |
|
HONDA |
CB 500 S |
1999 |
- |
2003 |
első |
|
HONDA |
CB 500 V |
1997 |
- |
2003 |
első |
|
HONDA |
NT 650 V DEAUVILLE |
1998 |
- |
2001 |
első |
|
HONDA |
NX 500 |
1997 |
- |
1999 |
első |
|
HONDA |
NX 650 DOMINATOR |
1998 |
- |
2002 |
első |
|
HONDA |
SLR 650 |
1997 |
- |
1998 |
első |
|
HONDA |
VIGOR 650 |
1999 |
- |
2002 |
első |
|
KTM |
690 Enduro / R |
2008 |
- |
|
első |
|
KTM |
950 R SUPERENDURO |
2006 |
- |
2008 |
első |
|
KTM |
ADVENTURE 950 |
2003 |
- |
|
első |
|
KTM |
ADVENTURE 990 / 990 R |
2008 |
- |
|
első |
|
MOTO GUZZI |
BELLAGIO 1000 / Aquila Nera |
2008 |
- |
|
első |
|
MOTO GUZZI |
BREVA 1200 |
2008 |
- |
|
|
hátsó |
MOTO GUZZI |
BREVA V 1100 |
2005 |
- |
2006 |
|
hátsó |
MOTO GUZZI |
CALIFORNIA 1000 EV |
1999 |
- |
2001 |
|
hátsó |
MOTO GUZZI |
CALIFORNIA 1100 |
1997 |
- |
2001 |
|
hátsó |
MOTO GUZZI |
CENTAURO 1000 |
1996 |
- |
1999 |
|
hátsó |
MOTO GUZZI |
CENTAURO 1100 V11 SPORT |
1999 |
- |
2000 |
|
hátsó |
MOTO GUZZI |
GRAN PASSO 1200 / H83 |
2010 |
- |
|
első |
|
MOTO GUZZI |
GRISO 1100 |
2005 |
- |
2006 |
|
hátsó |
MOTO GUZZI |
NORGE 1200 GT / GTL |
2006 |
- |
|
|
hátsó |
MOTO GUZZI |
QUOTA 1100 ES |
1999 |
- |
2001 |
első |
hátsó |
MOTO GUZZI |
SCRAMBLER 1200 |
2010 |
- |
|
első |
|
MOTO MORINI |
Granpasso 1200 / H83 |
2008 |
- |
|
első |
|
MOTO MORINI |
Scrambler 1200 |
2008 |
- |
|
első |
|
TRIUMPH |
ROCKET 2300 /Rocket III Classic / Touring / Roadster |
2004 |
- |
|
|
hátsó |
TRIUMPH |
THUNDERBIRD 1600 / Storm / SE ABS |
2008 |
- |
|
|
hátsó |
YAMAHA |
XT 660 R |
2004 |
- |
|
első |
|