Így keressen minket:

Alkatrészbolt:

+36204275973

Győr, Szt. Imre út 104.

h-p: 8-17h

szo: 9-13h

 aruhaz@citybike.hu


Szerviz:

+36202611333 

(Kérjük csak javításon lévő motorok miatt és időpont egyeztetés céljából hívja!)

Szervizünk szombatonként zárva tart!


Ruházat, felszerelés, kiegészítő:

+36204567809

 aruhaz@citybike.hu


Nem találtam amit kerestem - KATT IDE

A GLS futárnál az utánvét összegét kifizetheti bankkártyával is!

Tanúsítvány

SSL Certificate
A megjelent információk ellenére a CityBike nem zárt be.
Az alkatrészbolt és a szerviz (SZENT IMRE út 104!!!) zavartalanul működik.
A ruházatis bolt 2024. január 1-től Shox üzlet lett.
Mi továbbra is elkötelezetten, motoros szívvel adunk alkatrészeket és öltöztetjük a motorokat dobozokkal, plexivel...
Széles utat, álhírektől és balesetektől mentes szezont kívánunk mindenkinek!
István és Marcsi

EBC féktárcsa MD1163 sima kerülettel

EBC féktárcsa MD1163 sima kerülettel
EBC féktárcsa MD1163 sima kerülettel

Gyári féktárcsával megegyező felhasználású, merev kialakítású egyenes kerületű EBC féktárcsa.

Pontosan a gyári féktárcsa helyére felszerelhető, további átalakítás vagy alkatrészek használata nélkül.

EBC féktárcsák esetében csak EBC gyártmányú és új fékbetét használható.

Bővebben
bruttó 71 300 Ft /db
Részletek

Gyári féktárcsával megegyező felhasználású, merev kialakítású egyenes kerületű EBC féktárcsa.

Pontosan a gyári féktárcsa helyére felszerelhető, további átalakítás vagy alkatrészek használata nélkül, az eredeti vagy annak megfelelő felfogató csavarokkal.

ABS-es motor esetében szükség lehet az ABS gyűrű átszerelése a levett féktárcsáról.

Öntisztító, könnyű, tömör féktárcsa, 100%-ban brit gyártmány, hőkezelt és edzett DB420 rozsdamentes német acél felhasználásával

Az ár egy darabra vonatkozik.

A kép eltérhet a terméktől.

Rendelés előtt kérem ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

Új féktárcsához mindig új fékbetétet kell beszerelni, a fékbetétet a gyári anyagának megfelelőt kell használni.

EBC féktárcsák esetében csak EBC gyártmányú és új fékbetét használható (gyári előírás, a megfelelő minőség és szavatosság miatt)!!!

Felszerelés után a fékrendszer kíméletes bejáratása szükséges országúti használattal, a terhelés csak fokozatosan emelhető az első 100 kilométeren.

Felszerelés után, a fékbetétek elhelyezése előtt a tárcsa zsírtalanítása teljeskörűen szükséges.

Versenykörülmények között használt alkatrészekre garancia nem vonatkozik.

Felhasználható:
HONDA CTX 1300 ABS 1300 2014 Hátsó Bal
HONDA CTX 1300 ABS 1300 2015 Hátsó Bal
HONDA CTX 1300 ABS 1300 2016 Hátsó Bal
HONDA CTX 1300 ABS 1300 2017 Hátsó Bal
HONDA CTX 1300 ABS 1300 2018 Hátsó Bal
HONDA CTX 1300 ABS 1300 2019 Hátsó Bal
HONDA CTX 1300 ABS Deluxe 1300 2014 Hátsó Bal
HONDA CTX 1300 ABS Deluxe 1300 2015 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 ABS Pan European 1300 2002 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 ABS Pan European 1300 2003 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 ABS Pan European 1300 2004 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 ABS Pan European 1300 2005 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 ABS Pan European 1300 2006 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 ABS Pan European 1300 2007 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 ABS Pan European 1300 2008 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 ABS Pan European 1300 2009 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 ABS Pan European 1300 2010 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 ABS Pan European 1300 2011 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 ABS Pan European 1300 2012 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 ABS Pan European 1300 2013 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 ABS Pan European 1300 2014 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 ABS Pan European 1300 2015 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 ABS Pan European 1300 2016 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 Pan European 1300 2002 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 Pan European 1300 2003 Hátsó Bal
HONDA ST 1300 Pan European 1300 2004 Hátsó Bal

Adatok
Külső átmérő (mm)
316
Felfogató csavarok száma
6
Gyártó
EBC
Várható szállítási idő
3-5 munkanap
Cikkszám
MD1163
Kérdés, érdeklődés

Kérjük írja meg kérdéseit, kéréseit ezzel vagy bármilyen más termékkel kapcsolatban. 
Adja meg a keresett alkatrész típusát, a motorkerékpárja pontos típusát, alvázszámát!

Az űrlap megnyitásához KATTINTSON IDE!

Ajánljuk még: