Gyári féktárcsával megegyező felhasználású, merev kialakítású hullámos kerületű EBC féktárcsa.
Pontosan a gyári féktárcsa helyére felszerelhető, további átalakítás vagy alkatrészek használata nélkül, az eredeti vagy annak megfelelő felfogató csavarokkal.
ABS-es motor esetében szükség lehet az ABS gyűrű átszerelése a levett féktárcsáról.
Öntisztító, könnyű, tömör féktárcsa, 100%-ban brit gyártmány, hőkezelt és edzett DB420 rozsdamentes német acél felhasználásával
Az ár egy darabra vonatkozik.
A kép eltérhet a terméktől.
Rendelés előtt kérem ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Új féktárcsához mindig új fékbetétet kell beszerelni, a fékbetétet a gyári anyagának megfelelőt kell használni.
EBC féktárcsák esetében csak EBC gyártmányú és új fékbetét használható (gyári előírás, a megfelelő minőség és szavatosság miatt)!!!
Felszerelés után a fékrendszer kíméletes bejáratása szükséges országúti használattal, a terhelés csak fokozatosan emelhető az első 100 kilométeren.
Felszerelés után, a fékbetétek elhelyezése előtt a tárcsa zsírtalanítása teljeskörűen szükséges.
Versenykörülmények között használt alkatrészekre garancia nem vonatkozik.
Felhasználható:
YAMAHA XP 500 T-Max ABS T-Max 500 2008 Első Bal/Első Jobb
YAMAHA XP 500 T-Max ABS T-Max 500 2009 Első Bal/Első Jobb
YAMAHA XP 500 T-Max ABS T-Max 500 2010 Első Bal/Első Jobb
YAMAHA XP 500 T-Max ABS T-Max 500 2011 Első Bal/Első Jobb
YAMAHA XP 500 T-Max ABS T-Max Tech Max 500 2010 Első Bal/Első Jobb
YAMAHA XP 500 T-Max ABS T-Max White Max 500 2010 Első Bal/Első Jobb
YAMAHA XP 500 T-Max T-Max 500 2008 Első Bal/Első Jobb
YAMAHA XP 500 T-Max T-Max 500 2009 Első Bal/Első Jobb
YAMAHA XP 500 T-Max T-Max 500 2010 Első Bal/Első Jobb
YAMAHA XP 500 T-Max T-Max 500 2011 Első Bal/Első Jobb