Gyári féktárcsával megegyező felhasználású, egyenes kerületű EBC teljesen úszó féktárcsa X széria.
Pontosan a gyári féktárcsa helyére felszerelhető, további átalakítás vagy alkatrészek használata nélkül, az eredeti vagy annak megfelelő felfogató csavarokkal.
ABS-es motor esetében szükség lehet az ABS gyűrű átszerelése a levett féktárcsáról.
Kovácsolt alumínium középső agy, nagy súrlódású kovácsolt acél fékfelülettel és erős szegecselt szerkezettel.
Az ultrakönnyű EBC Brakes X sorozatú úszó féktárcsák bevezetésük óta a világ egyik legkeresettebb, legkönnyebb és legjobb teljesítményű féktárcsájává váltak, kiküszöbölik az összes vibrációs problémát, tovább csökkentik a súlyt, mindössze hat szegecs használatával.
Ezzel a kialakítással nagyobb belülről kifelé úszó tűrést kínál, mint bármely más féktárcsa.
Ne keverje össze az úszó féktárcsákat a laza tárcsákkal vagy szegecsekkel rendelkező féktárcsákkal. Az úszó a kívülről befelé hőtágulási képességet jelent. Ez az, amit az EBC X féktárcsák biztosítanak, és egyetlen más féktárcsa sem képes erre.
Ezek a rotorok az EBC Brakes szabadalmaztatott S-Drive rendszerével vannak felszerelve.
A központi agy a fékfelülethez az EBC szabadalmaztatott SD-System™ (S-Drive rendszer) (négyzetes kialakítású) szegecseivel van rögzítve, amelyek megakadályozzák a torzulást erős fékezéskor, így ezek az eredeti tárcsák tökéletes helyettesítői.
(Az SD-Systemre NEM jellemző szegecs-zár az a kifejezés, amikor a féktárcsa erős fékezés hatására felmelegszik, és a féktárcsa érintkezik a (általában kör alakú) szegecsekkel, amelyek elválasztják a belső agyat és a külső fékfelületet. Az EBC SD-System rendszer teljesen kiküszöböli ezt a problémás területet, amely 100%-ban okozza a torzulástól és fékrezgéstől szenvedő féktárcsák meghibásodását.)
A kép eltérhet a terméktől.
Rendelés előtt kérem ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Új féktárcsához mindig új fékbetétet kell beszerelni, a fékbetétet a gyári anyagának megfelelőt kell használni.
EBC féktárcsák esetében csak EBC gyártmányú és új fékbetét használható (gyári előírás, a megfelelő minőség és szavatosság miatt)!!!
Felszerelés után a fékrendszer kíméletes bejáratása szükséges országúti használattal, a terhelés csak fokozatosan emelhető az első 100 kilométeren.
Felszerelés után, a fékbetétek elhelyezése előtt a tárcsa zsírtalanítása teljeskörűen szükséges.
Versenykörülmények között használt alkatrészekre garancia nem vonatkozik.
Felhasználható:
SUZUKI GSF 600 Bandit 600 1998 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSF 600 Bandit 600 1999 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSF 600 Bandit 600 2000 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSF 600 Bandit 600 2001 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSF 600 Bandit 600 2002 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSF 600 Bandit 600 2003 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSF 600 Bandit 600 2004 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSF 600 S Bandit 600 1998 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSF 600 S Bandit 600 1999 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSF 600 S Bandit 600 2000 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSF 600 S Bandit 600 2001 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSF 600 S Bandit 600 2002 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSF 600 S Bandit 600 2003 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSF 600 S Bandit 600 2004 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSX 600 F 600 1998 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSX 600 F 600 1999 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSX 600 F 600 2000 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSX 600 F 600 2001 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSX 600 F 600 2002 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSX 750 F 750 1998 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSX 750 F 750 1999 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSX 750 F 750 2000 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSX 750 F 750 2001 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI GSX 750 F 750 2002 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI SV 650 650 1999 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI SV 650 650 2000 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI SV 650 650 2001 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI SV 650 650 2002 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI SV 650 S 650 1999 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI SV 650 S 650 2000 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI SV 650 S 650 2001 Első Bal/Első Jobb
SUZUKI SV 650 S 650 2002 Első Bal/Első Jobb