Gyári féktárcsával megegyező felhasználású, hullámos kerületű EBC teljesen úszó féktárcsa X széria.
Pontosan a gyári féktárcsa helyére felszerelhető, további átalakítás vagy alkatrészek használata nélkül, az eredeti vagy annak megfelelő felfogató csavarokkal.
ABS-es motor esetében szükség lehet az ABS gyűrű átszerelése a levett féktárcsáról.
Kovácsolt alumínium középső agy, nagy súrlódású kovácsolt acél fékfelülettel és erős szegecselt szerkezettel.
A kontúros profil 7,5%-kal csökkenti a tömeget anélkül, hogy csökkentené a rotor tényleges „hűtési tömegét”.
Az ultrakönnyű EBC Brakes X sorozatú úszó féktárcsák bevezetésük óta a világ egyik legkeresettebb, legkönnyebb és legjobb teljesítményű féktárcsájává váltak, kiküszöbölik az összes vibrációs problémát, tovább csökkentik a súlyt, mindössze hat szegecs használatával.
Ezzel a kialakítással nagyobb belülről kifelé úszó tűrést kínál, mint bármely más féktárcsa.
Ne keverje össze az úszó féktárcsákat a laza tárcsákkal vagy szegecsekkel rendelkező féktárcsákkal. Az úszó a kívülről befelé hőtágulási képességet jelent. Ez az, amit az EBC X féktárcsák biztosítanak, és egyetlen más féktárcsa sem képes erre.
Ezek a rotorok az EBC Brakes szabadalmaztatott S-Drive rendszerével vannak felszerelve.
A központi agy a fékfelülethez az EBC szabadalmaztatott SD-System™ (S-Drive rendszer) (négyzetes kialakítású) szegecseivel van rögzítve, amelyek megakadályozzák a torzulást erős fékezéskor, így ezek az eredeti tárcsák tökéletes helyettesítői.
(Az SD-Systemre NEM jellemző szegecs-zár az a kifejezés, amikor a féktárcsa erős fékezés hatására felmelegszik, és a féktárcsa érintkezik a (általában kör alakú) szegecsekkel, amelyek elválasztják a belső agyat és a külső fékfelületet. Az EBC SD-System rendszer teljesen kiküszöböli ezt a problémás területet, amely 100%-ban okozza a torzulástól és fékrezgéstől szenvedő féktárcsák meghibásodását.)
A kép eltérhet a terméktől.
Rendelés előtt kérem ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Új féktárcsához mindig új fékbetétet kell beszerelni, a fékbetétet a gyári anyagának megfelelőt kell használni.
EBC féktárcsák esetében csak EBC gyártmányú és új fékbetét használható (gyári előírás, a megfelelő minőség és szavatosság miatt)!!!
Felszerelés után a fékrendszer kíméletes bejáratása szükséges országúti használattal, a terhelés csak fokozatosan emelhető az első 100 kilóméteren.
Felszerelés után, a fékbetétek elhelyezése előtt a tárcsa zsírtalanítása teljeskörűen szükséges.
Versenykörülmények között használt alkatrészekre garancia nem vonatkozik.
Felhasználható:
CF MOTO CF 650 NK 650 2014 Első Bal/Első Jobb
CF MOTO CF 650 NK 650 2015 Első Bal/Első Jobb
CF MOTO CF 650 NK 650 2016 Első Bal/Első Jobb
CF MOTO CF 650 NK ABS 650 2017 Első Bal/Első Jobb
CF MOTO CF 650 TK 650 2014 Első Bal/Első Jobb
CF MOTO CF 650 TK 650 2015 Első Bal/Első Jobb
CF MOTO CF 650 TK 650 2016 Első Bal/Első Jobb
CF MOTO CF 650 TK ABS 650 2017 Első Bal/Első Jobb
CF MOTO GT 650 ABS 650 2020 Első Bal/Első Jobb
CF MOTO GT 650 ABS 650 2021 Első Bal/Első Jobb
CF MOTO GT 650 ABS 650 2022 Első Bal/Első Jobb
CF MOTO GT 650 ABS 650 2023 Első Bal/Első Jobb
CF MOTO NK 650 ABS 650 2020 Első Bal/Első Jobb
CF MOTO NK 650 ABS 650 2021 Első Bal/Első Jobb
CF MOTO NK 650 ABS 650 2022 Első Bal/Első Jobb
CF MOTO NK 650 ABS 650 2023 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI Z 1000 1000 2007 Első
KAWASAKI Z 1000 1000 2008 Első
KAWASAKI Z 1000 1000 2010 Első
KAWASAKI Z 1000 1000 2011 Első
KAWASAKI Z 1000 1000 2012 Első
KAWASAKI Z 1000 1000 2013 Első
KAWASAKI Z 1000 ABS 1000 2007 Első
KAWASAKI Z 1000 ABS 1000 2008 Első
KAWASAKI Z 1000 ABS 1000 2009 Első
KAWASAKI Z 1000 ABS 1000 2010 Első
KAWASAKI Z 1000 ABS 1000 2011 Első
KAWASAKI Z 1000 ABS 1000 2012 Első
KAWASAKI Z 1000 ABS 1000 2013 Első
KAWASAKI Z 1000 ABS Black Edition 1000 2012 Első
KAWASAKI Z 1000 ABS Special Edition 1000 2013 Első
KAWASAKI Z 1000 SX ABS Ninja 1000 2011 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI Z 1000 SX ABS Ninja 1000 2012 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI Z 1000 SX ABS Ninja 1000 2013 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI Z 1000 SX ABS Ninja 1000 2014 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI Z 1000 SX ABS Ninja 1000 2015 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI Z 1000 SX ABS Ninja 1000 2016 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI Z 1000 SX ABS Ninja 1000 2017 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI Z 1000 SX ABS Ninja 1000 2018 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI Z 1000 SX ABS Ninja 1000 2019 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI Z 1000 SX ABS Tourer 1000 2011 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI Z 1000 SX ABS Tourer 1000 2012 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI Z 1000 SX ABS Tourer 1000 2013 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI Z 1000 SX ABS Tourer 1000 2014 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI Z 1000 SX ABS Tourer 1000 2015 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI Z 1000 SX ABS Tourer 1000 2016 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI Z 1000 SX Ninja 1000 2014 Első
KAWASAKI Z 750 R 750 2011 Első
KAWASAKI Z 750 R ABS 750 2011 Első
KAWASAKI ZX-10 R 1000 Ninja 1000 2004 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-10 R 1000 Ninja 1000 2005 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-10 R 1000 Ninja 1000 2006 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-10 R 1000 Ninja 1000 2007 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja 600 2007 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja 600 2008 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja 600 2009 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja 600 2010 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja 600 2011 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja 600 2012 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja 600 2013 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja 600 2014 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja 600 2015 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja 600 2016 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja Performance 600 2013 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-6 R 600 Ninja Performance 600 2014 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-6 R 636 Ninja 636 2005 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-6 R 636 Ninja 636 2006 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-6 RR 600 Ninja 600 2005 Első Bal/Első Jobb
KAWASAKI ZX-6 RR 600 Ninja 600 2006 Első Bal/Első Jobb