EBC féktárcsák – Prémium minőségű fékrendszer megoldások motorkerékpárokhoz
Az EBC féktárcsák ideális választást jelentenek mindazok számára, akik megbízható és magas minőségű fékrendszer megoldást keresnek motorkerékpárjukhoz.
A márka kínálatában megtalálhatók mind a sima, mind a hullámos kerületű féktárcsák. A főbb különbségek:
- Sima kerületű: Hagyományos kialakításúak, egyenletes felületűek, és általában utcai használatra tervezettek.
- Hullámos kerületű: Egyedi, hullámos peremük van, amely javítja a hűtést és csökkenti a tömeget. Ezáltal jobb teljesítményt nyújtanak intenzív fékezésnél, például sportos vagy versenyhasználat során. A hullámos kialakítás elősegíti az öntisztulást is, mivel hatékonyabban távolítja el a szennyeződéseket és a vizet a fékfelületről.
Miért érdemes az EBC féktárcsát választani?
- Kiváló minőség: Az EBC féktárcsák speciális acélötvözetből készülnek, precíz megmunkálással, biztosítva a hosszú élettartamot és a megbízható teljesítményt.
- Széles választék: A márka kínálatában számos típusú és méretű féktárcsa található, így minden motorkerékpár-tulajdonos megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet.
- Innovatív technológia: A vállalat folyamatosan fejleszti termékeit, alkalmazva a legújabb technológiai megoldásokat a jobb teljesítmény és biztonság érdekében.
A féktárcsa jelentősége a motorkerékpáron
A féktárcsa alapvető szerepet játszik a motorkerékpár fékrendszerében, mivel a fékbetétek ezen keresztül fejtik ki a szükséges fékhatást. A megfelelő minőségű és állapotú alkatrész biztosítja a hatékony fékezést, rövidebb fékutat és a motoros biztonságát. Az elhasználódott vagy sérült tárcsa csökkentheti a fékhatást, növelheti a fékutat, és veszélyeztetheti a jármű stabilitását.
Mikor kell cserélni a féktárcsát?
- Kopás: Ha a féktárcsa vastagsága eléri a gyártó által megadott minimális értéket, cserére van szükség.
- Deformáció vagy repedés: Bármilyen látható sérülés, mint például repedés vagy deformáció, azonnali cserét igényel.
- Vibráció fékezéskor: Ha fékezés közben vibrációt vagy rázkódást tapasztal, az a tárcsa problémájára utalhat.
Az első féktárcsák általában nagyobb terhelésnek vannak kitéve, ezért gyakrabban igényelhetnek cserét, míg a hátsó tárcsák hosszabb élettartamúak lehetnek. A pontos csereidőpont azonban a használati körülményektől és a karbantartástól függ.
FIGYELEM: Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet kell használni, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa felületén! EBC féktárcsához csak ugyanaz a márkájú és gyártmányú fékbetét használható! Fékbetét kínálatunkért katt. ide!
Összegzés az EBC egyenes kerületű tárcsáról
- Gyári féktárcsával megegyező felhasználású, merev kialakítású egyenes kerületű EBC féktárcsa.
- Pontosan a gyári féktárcsa helyére felszerelhető, további átalakítás vagy alkatrészek használata nélkül, az eredeti vagy annak megfelelő felfogató csavarokkal.
- ABS-es motor esetében szükség lehet az ABS gyűrű átszerelése a levett féktárcsáról.
- Öntisztító, könnyű, tömör tárcsa, 100%-ban brit gyártmány, hőkezelt és edzett DB420 rozsdamentes német acél felhasználásával.
- Az ár egy darabra vonatkozik.
- A kép eltérhet a terméktől.
- Rendelés előtt kérem ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
- Új féktárcsához mindig új fékbetétet kell beszerelni, a fékbetétet a gyári anyagának megfelelőt kell használni.
- EBC féktárcsák esetében csak EBC gyártmányú és új fékbetét használható (gyári előírás, a megfelelő minőség és szavatosság miatt)!!!
- Felszerelés után, a fékbetétek elhelyezése előtt a tárcsa zsírtalanítása teljeskörűen szükséges.
- Felszerelés után a fékrendszer kíméletes bejáratása szükséges országúti használattal, a terhelés csak fokozatosan emelhető az első 100 kilométeren.
- Versenykörülmények között használt alkatrészekre garancia nem vonatkozik.
Motortípus szerinti keresőnk segít a megfelelő féktárcsa és csavar kiválasztásában, katt. ide!