A csomagolás egy féktárcsára elegendő mennyiséget tartalmaz.
Elsősorban közúti használatra ajánljuk – túramotorokhoz és robogókhoz - hagyományos organikus fékbetétjeinket, melyek nedves körülmények között is megfelelő fékhatást biztosítanak.
Az utcai betétek kevésbé koptatják a tárcsákat, valamint használatukkor mindössze csekély hő termelődik.
Az organikus betétek jellemző üzemi hőmérséklete: 200°C-300°C.
Használatuk versenypályán nem ajánlott, mivel extrém igénybevételkor üvegesedés léphet fel, sportos és verseny használatra a szinteres fékbetétet javasoljuk.
A Brenta fékbetétek, fékpofák és kuplungok magas minőséget képviselnek és teljes egészében Olaszországban készülnek.
A gyártási folyamatokat a legkorszerűbb gépekkel végzik, melyek minden munkaállomását az egyik legszigorúbb német minőségbiztosítási cég felügyeli
(TÜV SÜD Automotive Gmbh).
Az alábbi motortípusokhoz megfelelő:
BENELLI |
DEVIL 50 |
1992 |
- |
|
|
hátsó |
BENELLI |
DEVIL 80 |
1995 |
- |
|
|
hátsó |
BENELLI |
MASTER 4 50 |
1995 |
- |
|
első |
|
BENELLI |
SPRING 50 |
1992 |
- |
|
|
hátsó |
BETA |
ALP 240 |
1991 |
- |
1995 |
első |
|
BETA |
ALP 260 |
1990 |
- |
|
első |
|
BETA |
ALP 50 |
1991 |
- |
|
első |
|
BETA |
FOUR 50 AE |
1987 |
- |
|
első |
|
BETA |
FOUR 50 S |
1987 |
- |
|
első |
|
BETA |
FOUR TWIN 50 |
1988 |
- |
|
első |
|
BETA |
TR 32 125 |
1986 |
- |
|
első |
|
BETA |
TR 33 125 |
1987 |
- |
|
első |
|
BETA |
TR 33 240 |
1986 |
- |
1988 |
első |
|
BETA |
TR 33 TREKKING 240 |
1988 |
- |
|
első |
|
BETA |
TR 34 125 |
1988 |
- |
|
első |
|
BETA |
TR 34 250 |
1986 |
- |
1988 |
első |
|
BETA |
TR 34 250 (SPAIN) |
1989 |
- |
|
első |
hátsó |
BETA |
TR 34 250 PROFESSIONAL |
1989 |
- |
|
első |
|
BETA |
TR 34 260 |
1987 |
- |
1988 |
első |
|
BETA |
TR 35 260 |
1989 |
- |
1991 |
első |
|
CIMATTI |
Gringo 50 |
1985 |
- |
|
első |
|
FANTIC |
TRIAL 125 .1 Progress 1 |
1986 |
- |
1986 |
első |
|
FANTIC |
TRIAL 125 .1 Progress 2 |
1986 |
- |
|
első |
|
FANTIC |
TRIAL 125 .3 PROFESSIONAL (FM 361) |
1987 |
- |
|
első |
hátsó |
FANTIC |
TRIAL 200 Progress 1 |
1986 |
- |
|
első |
|
FANTIC |
TRIAL 201 Progress2 |
1986 |
- |
|
első |
|
FANTIC |
TRIAL 240 (FM 363) |
1987 |
- |
|
első |
hátsó |
FANTIC |
TRIAL 241 PROFESSIONAL |
1986 |
- |
|
első |
|
FANTIC |
TRIAL 301 Progress 1 (FM. 266) |
1985 |
- |
|
első |
|
FANTIC |
TRIAL 301 Progress 2 |
1986 |
- |
|
első |
|
FANTIC |
TRIAL 303 (FM 364) |
1987 |
- |
|
első |
hátsó |
FANTIC |
TRIAL 50 .1 (FM.268) |
1986 |
- |
|
első |
|
FANTIC |
TRIAL 50 .1 H2O |
1987 |
- |
|
első |
|
GARELLI |
TIGER 50 XLE |
1986 |
- |
|
|
hátsó |
GASGAS |
HALLEY 325 PCX |
1987 |
- |
|
első |
hátsó |
GILERA |
BULLIT 50 |
1990 |
- |
|
első |
|
MALAGUTI |
CR1 50 CROSSER |
1995 |
- |
|
első |
|
MALAGUTI |
DUNE 50 ENDURO |
1987 |
- |
|
első |
hátsó |
MALAGUTI |
F 12 50 PHANTOM ( liquid cooled - vízhűtéses) |
1995 |
- |
1997 |
első |
|
MALAGUTI |
F 15 50 FIREFOX |
1996 |
- |
1997 |
első |
|
MALAGUTI |
FIFTY 50 FULL (all models - minden típus) |
1983 |
- |
|
első |
|
MALAGUTI |
FIFTY 50 TOP |
1985 |
- |
|
első |
|
MALAGUTI |
Mopeds 50 (all models - minden típus) |
2000 |
- |
|
első |
|
MALAGUTI |
MR4 50 ENDURO |
1987 |
- |
|
első |
hátsó |
MALAGUTI |
RCX-W 50 ENDURO |
1983 |
- |
|
első |
|
MALAGUTI |
RGT 50 SPORT |
1985 |
- |
|
első |
|
MALAGUTI |
RGT 50 STRADA |
1983 |
- |
|
első |
|
MALAGUTI |
RST 50 SPORT all models- minden típus |
1987 |
- |
|
első |
hátsó |
MALAGUTI |
SAHIB 50 ENDURO |
1983 |
- |
|
első |
|
MONTESA |
COTA 304 |
1987 |
- |
|
első |
|
MONTESA |
MKS 50 |
1987 |
- |
|
első |
|
TOMOS |
N 50 AT BT |
1991 |
- |
2000 |
első |
|
TRE SOLDI |
CR 80 |
1985 |
- |
|
|
hátsó |
ZUNDAPP |
KS 80 TOURING K |
1982 |
- |
|
első |
|
ZUNDAPP |
KS 80 TOURING L |
1982 |
- |
|
első |
|