A csomagolás egy féktárcsára elegendő mennyiséget tartalmaz.
A kerámia fékbetéteket kizárólag zárt pályán való használatra ajánljuk sport- és versenymotorokhoz.
A kerámia fékbetétek előnye a rövid bekopási idő, rövidebb fékút, jobb fékerő adagolhatóség és kimagasló stabilitás. A speciális összetételnek köszönhetően megemelkedett a súrlódási tényező, mellyel teljesen kiküszübölték a hagyományos fékbetétekre jellemző üvegesedést extrém igénybevétel esetén is. Ennek következményeképp a tárcsa és a betétek erősebben korrodálódnak, valamint használat közben nagyobb hő képződik, ezért a fékfolyadék sűrűbb cseréje szükséges (javasolt a DOT 5.1-es fékfolyadék használata).
A kerámia betétek üzemi hőmérséklete: 15°C-750°C.
A Brenta fékbetétek, fékpofák és kuplungok a legmagasabb minőséget képviselik és teljes egészükben Olaszországban készülnek. A gyártási folyamatokat a legkorszerűbb gépekkel végzik, melyek minden munkaállomását az egyik legszigorúbb német minőségbiztosítási cég felügyeli (TÜV SÜD Automotive Gmbh).
A KERÁMIA BETÉTEK NEM RENDELKEZNEK HOMOLOGIZÁCIÓVAL, HASZNÁLATUK KÖZÚTON NEM JAVALLOTT, KIZÁRÓLAG ZÁRT VERSENYPÁLYÁRA KORLÁTOZÓDIK!
A következő motorokhoz használható:
HONDA |
CB 1300 |
2001 |
- |
|
első |
|
HONDA |
CB 400 SUPER FOUR (SF) |
1999 |
- |
2003 |
első |
|
HONDA |
CBR 600 F |
2007 |
- |
|
első |
|
HONDA |
CBR 600 F1 / F2 / FS1 / FS2 Sport |
2001 |
- |
2002 |
első |
|
HONDA |
CBR 600 F4 / F4i Sport |
1999 |
- |
2004 |
első |
|
HONDA |
CBR 600 FX / FY |
1999 |
- |
2000 |
első |
|
HONDA |
CBR 600 RR |
2003 |
- |
2004 |
első |
|
HONDA |
CBR 900 RR-FIREBLADE |
1998 |
- |
1999 |
első |
|
HONDA |
CBR 900 RR-FIREBLADE |
2000 |
- |
2003 |
első |
|
HONDA |
CBR 929 RR-FIREBLADE |
2000 |
- |
2001 |
első |
|
HONDA |
VTR 1000 SP-1 (SP45) |
2000 |
- |
2001 |
első |
|
HONDA |
VTR 1000 SP-2 (R51) |
2002 |
- |
|
első |
|